Gegroet mede 'forummers' Ik heb het gevoel dat ik de enigste hipcat ben in mijn buurt... Ik wil graag een gathering organiseren, in een park, het liefste in het midden van Nederland, zodat vrijwel iedereen er naartoe kan gaan. Waarom? Omdat het kan! Laten we eens samen komen, een gezellige picknick, ik neem mijn gitaar mee, open podium! Biertje erbij, misschien ( heel misschien ) zelfs wat magic pret shag. Let's all come together and spread the word! Talloze keren geprobeerd, zelfs in 2006 nog, maar altijd mislukt. Nu kunnen we het! Laten we samenkomen. Even wat bij informatie. Ik studeer op het Arcus in Heerlen Evenementen organisatie, en met deze Human Be-in wil ik ervaring opdoen, hoewel mij dit niet in mijn eentje lukt! Alle hulp is welkom, en een mede organisator kan contact met mij openemen via email ( Onder mijn avatar op het msn icoontje klikken ). En met organiseren bedoel ik niet dat dit een strak programma word met een draaiboek, het liefste zo veel mogelijk spontaan! Pieter. :hat:
misschien zou u meer geluk hebben als u in het Engels vroeg ook, hoe het goed mijn Nederlandse taal is im enkel nieuwsgierig
Het Nederlandse gedeelte is niet heel actief, ik geloof dat er maar een klein handje Nederlands hier rond surft. IpsYlon kreeg ook al weinig response (online), in het echt pakt het vaak anders uit. (groot succes!) Ik merk een sterke behoefte bij je om iets op te zetten, iets wat ik in mezelf herken. iets wat ik graag aanspoor en toe juich. Wat ik je aan zou raden; begin lokaal, meld je aan als vrijwilliger in je lokale Jeugd/jongeren Centrum. draai een paar keer mee op een evenement, (bandjes avond, thema avond) blijf vooral bezig, op een gegeven moment ontstaat er een ssort netwerk van je contacten, en bouw daar op verder, wees geduldig! het heeft bij mij ook een tijdje geduurd, maar op een gegeven moment werpt het toch vruchten af... Succes! Heeh2; I Love the Deep Thought picture! I'll let you in on a little secret; Deep Thought; DT = 420