Gegroet mede 'forummers' Ik heb het gevoel dat ik de enigste hipcat ben in mijn buurt... Ik wil graag een gathering organiseren, in een park, het liefste in het midden van Nederland, zodat vrijwel iedereen er naartoe kan gaan. Waarom? Omdat het kan! Laten we eens samen komen, een gezellige picknick, ik neem mijn gitaar mee, open podium! Biertje erbij, misschien ( heel misschien ) zelfs wat magic pret shag. Let's all come together and spread the word! Talloze keren geprobeerd, zelfs in 2006 nog, maar altijd mislukt. Nu kunnen we het! Laten we samenkomen. Even wat bij informatie. Ik studeer op het Arcus in Heerlen Evenementen organisatie, en met deze Human Be-in wil ik ervaring opdoen, hoewel mij dit niet in mijn eentje lukt! Alle hulp is welkom, en een mede organisator kan contact met mij openemen via email ( Onder mijn avatar op het msn icoontje klikken ). En met organiseren bedoel ik niet dat dit een strak programma word met een draaiboek, het liefste zo veel mogelijk spontaan! Pieter. :hat:
misschien zou u meer geluk hebben als u in het Engels vroeg ook, hoe het goed mijn Nederlandse taal is im enkel nieuwsgierig
Het Nederlandse gedeelte is niet heel actief, ik geloof dat er maar een klein handje Nederlands hier rond surft. IpsYlon kreeg ook al weinig response (online), in het echt pakt het vaak anders uit. (groot succes!) Ik merk een sterke behoefte bij je om iets op te zetten, iets wat ik in mezelf herken. iets wat ik graag aanspoor en toe juich. Wat ik je aan zou raden; begin lokaal, meld je aan als vrijwilliger in je lokale Jeugd/jongeren Centrum. draai een paar keer mee op een evenement, (bandjes avond, thema avond) blijf vooral bezig, op een gegeven moment ontstaat er een ssort netwerk van je contacten, en bouw daar op verder, wees geduldig! het heeft bij mij ook een tijdje geduurd, maar op een gegeven moment werpt het toch vruchten af... Succes! Heeh2; I Love the Deep Thought picture! I'll let you in on a little secret; Deep Thought; DT = 420
Thanks voor de tips! Ik werk nu ook al met de rest van de klas aan ' Het grote Kerstfeest ' in Heerlen, zo'n show als het feest van Sinterklaas. Ik en een paar vrienden van mij gaan proberen een Battle of the Bands te houden in een parkje in Geleen, met een open stage... Ik zal nog wel wat details doorsturen als ik die heb!
maarja, waarom zouden mensen niet geinterreseerd zijn? Kan je eindelijk de mensen ontmoeten van het forum
Ik ben wel geinteresseerd, en ik wil ook wel meehelpen met organiseren. Is er niet iemand in het midden des lands die een grote tuin heeft ofzo? Kijk ik heb een vrij grote tuin met kampvuurplaats, evt. plaats voor tentjes enzo, maar woon helemaal in het noorden (bij groningen in de buurt).
ja of gewoon niet zeiken en echt iets afspreken zou veel verheldender zijn... iedereen heeft hobbys, hoop ik, en daar kan je echt wel wat mee doen... En rond een vuur zitten is altijd tof
ik realiseer me wel net dat ik makkelijk praten heb. Ik zit in Noorwegen en ben maar een paar keer per jaar in mijn thuisland...
Ok, laten we het opstarten dan! Let's get out there! Mensen die willen meehelpen/organiseren mail even naar pieter_game@hotmail.com Let's do this!
Oke sure, maar we blijven het probleem houden dat een meeting met 3 mensen nauwelijks een meeting is, right? Misschien kun je het beter op Fok forum proberen ofzo? daar schijnt het wel druk te zijn
Ja, ik vrees dus ook dat er niet veel mensen zullen komen.. Het is hier niet echt druk bevolkt meer..
Precies, het is in het dutch gedeelte nooit echt druk geweest. Meeste nederlandse hippies zullen hun tijd wel ergens anders besteden! Heb ook het gevoel dat de meeste lui die enige overeenkomsten met het hippie idee hebben zichzelf (gelukkig) helemaal niet als zodanig beschouwen en als dergelijke mensen op het Fok-forum zitten is het daar vast dus wat gezelliger. Maar ja, als je per se een typische hippie-bijeenkomst wilt kun je beter een flinke dosis lsd slikken en een tripje naar de jaren 60 nemen of bij een groep cliché-posers gaan zitten.