ARGH!! (oftewel.. nuon)

Discussion in 'Dutch' started by velvet, Mar 8, 2005.

1. velvet

velvet Banned

Hebben jullie wel eens naar Nuon moeten bellen? H-o-p-e-l-o-o-s!

Vaak is het er zo druk dat je niet eens het keuzemenu inkomt en ze je aanraden op een andere tijd terug te bellen.. en alle andere keren is het zo druk dat je wel het keuzemenu doorkomt maar vervolgens voor een eeuwigheid in de wacht wordt gezet... en het is nog 10 cent per minuut ook!

Sta nu al lang in de wacht want er moet echt even wat geregeld worden.. wijziging via de site doorgegeven die ze verkeerd hebben doorgevoerd.. dus door een fout van hen gaat mijn telefoonrekening straks door het dak *zucht*

ARGH!

Heb inmiddels via een wisselgesprek al een ander telefoontje afgehandeld enzo.. hehe.. maar dat met Nuon schiet echt niet op.. pff.. proberen dadelijk rustig te blijven als ik daadwerkelijk iemand aan de lijn krijg enzo ;) Gaan ze ook vast nog zeggen dat het toch echt mijn fout is enzo.. hmpf

2. velvet

velvet Banned

Ok.. grapje heeft uiteindelijk dik 45 minuten geduurd.. maar kreeg wel hele vriendelijke dame aan de telefoon die het ook heel shit vond dat iedereen zo lang moet wachten.. en alles is nu in orde.. jeej! :D

Pff.. komt echt veel bij kijken hoor.. verhuizen..

3. dutch_diciple

dutch_diciple Member

45 minuten? sjit.....

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice