Jump to content


Click to shop at Sensi Seed Company

Community Status Updates


Photo

Mallyboppa

when I see Alanis walking down that road in the vid singing and getting her hair cut I just want to dance round the house !
Today, 12:50 PM
Photo

Ged

Someone please be tweet to me
Today, 12:00 PM
  • Moonglow181's Photo
    Moonglow181
    tweet
    Today, 12:03 PM
  • Ged's Photo
    Ged
    Thanx tweety
    Today, 12:19 PM
Photo

Rainmaker

Relocating from Austin, TX to NM or CO
Today, 07:42 AM
Photo

Jennifer19

2 weeks till my Cruz too Alaska cant wait even though im not a fan of flying lol
Yesterday, 11:31 AM
  • Jennifer19's Photo
    Jennifer19
    Thanks yeah i cant wait either too get pics
    Yesterday, 02:22 PM
  • Piaf's Photo
    Piaf
    Whaaaat? Flying is the best
    Today, 10:02 AM
  • Jennifer19's Photo
    Jennifer19
    I dont like the taking off feels like im falling out of the sky then when it gets bumpy when were Finlay up in they air and the drink cart comes around im good i dont drink too expense for a beer fuck that might get a soda gonna hit the dollar for snacks lol
    Today, 04:17 PM
Photo

Punch Drunk Kitten

Indecision between feeling vindicated and distraught over the continuance of sappy ass posts from his side bitch
Yesterday, 10:39 AM
Photo

Ajay0 → Moonglow181

Thank you sweet Moonglow for adding me as a friend. Hope this will be auspicious for me. May you shine like the full moon always and spread sweetness where-ever you go. :)
Yesterday, 09:44 AM
Photo

Uncut

Way to go Bruins
Apr 21 2017 08:00 PM
Photo

Uncut

Glad I have my rubber boots on
Apr 21 2017 11:49 AM
  • morrow's Photo
    morrow
    Electricity! I know a song about that!
    Apr 21 2017 11:58 AM
  • morrow's Photo
    morrow
    One.. https://youtu.be/Y43XLVqjytQ
    Apr 21 2017 12:00 PM
  • Uncut's Photo
    Uncut
    Lol, not exactly
    Apr 21 2017 12:03 PM
Photo

KittyLou

Hi from KittyLou.
Apr 21 2017 06:05 AM
  • bry75's Photo
    bry75
    Hello from Bryan
    Apr 21 2017 02:50 PM
Photo

lion1978

A weekend is lurking round the corner
Apr 21 2017 01:04 AM
  • morrow's Photo
    morrow
    Yup!
    Yesterday, 01:29 PM
  • Loc–Nar's Photo
    Loc–Nar
    proud of it baby
    Yesterday, 04:08 PM
  • morrow's Photo
    morrow
    Nowt in being the norm!
    Yesterday, 10:35 PM
Photo

Hugedrive

Hairy
Apr 20 2017 10:03 PM
  • morrow's Photo
    morrow
    Then shave :)
    Apr 21 2017 08:00 AM
Photo

KEVIN_IN_CT

Miami opens 2017 NFL season against Tampa. :)
Apr 20 2017 04:34 PM
Photo

bilby → Wu Li Heron

I hope you don't mind me pointing this out to you but in this thread https://www.hipforums.com/forum/topic/479718-computer-problem-for-you-experts-out-there/page-2 you used the word tear. I think you meant tier.
Apr 20 2017 03:46 PM
  • Wu Li Heron's Photo
    Wu Li Heron
    Yep, I'm terrible with spelling and thank my spell checker every day, but it doesn't have AI yet to tell me when I need a different word.
    Apr 20 2017 03:51 PM
Photo

Jennifer19

Happy 420 won 100 bucks on a 5$ ticket yeah baby now gonna walk 4 miles
Apr 20 2017 09:46 AM
  • unfocusedanakin's Photo
    unfocusedanakin
    Happy 420 to you too. Good return on investment with the ticket lol.
    Apr 20 2017 10:01 AM
  • Jennifer19's Photo
    Jennifer19
    Yes think ill get a nice 80 bag lol and keep other 20
    Apr 20 2017 12:28 PM
Photo

lion1978

Happy Thursday everybody
Apr 20 2017 04:31 AM
Click to Visit Netshops!