Zomer 2013

Discussion in 'Dutch' started by WorldPeace, Jun 21, 2013.

  1. WorldPeace

    WorldPeace Senior Member

    Messages:
    1,555
    Likes Received:
    4
    De zomer is vandaag officieel begonnen. Iemand nog mooie plannen in het verschiet? Reizen, vakantie, festivals, fuifen?

    Helaas is ons busje niet in staat te rijden, dus wij gaan dit jaar maar weer eens kamperen in een tentje. Waar wanneer hoe precies weten we nog niet. Eerst maar eens een tent kopen dit weekend.
     
  2. old tiger

    old tiger Senior Member

    Messages:
    4,372
    Likes Received:
    47
    Inderdaad..de zomer is gestart...maar niet helemaal volgens het boekje..
    paar dagen terug over 35 graden hier in Limburg,dan onweer,regen en heel zwoel laf weer..
    moeilijk om s'nachts in slaap te geraken??:devil:
    mijn plannen voor deze zomer=tussen 22 juli-12 augustus=
    Roemenie=Boekarest,Brasov,Sibiu etc...we zien wel..
    half augustus Swing festival in Wespelaar bij Leuven=3 dagen gratis blues...
    ben er al 2 keer geweest...keitoffe ambiance.
    hou de zomer in jullie hart(ahah):sunny::)
    tof initiatief om deze thread te starten,Worldpeace...
    waar zitten die Beneluxers hier op dit forum??
    tiger
     
  3. old tiger

    old tiger Senior Member

    Messages:
    4,372
    Likes Received:
    47
  4. WorldPeace

    WorldPeace Senior Member

    Messages:
    1,555
    Likes Received:
    4
    Ja waar is iedereen?

    Ik heb al wel wat ideetjes voor festivals hier in de buurt, maar weet nog niet welke ik nou heen ga.

    Hongerige Wolf misschien (http://www.festivalhongerigewolf.nl/)

    Art Carnivale sowieso
    [​IMG]

    Psy-fi open air lijkt me ook wel leuk, alleen weet ik niet of ik iemand mee ga krijgen :S
    (http://www.psy-fi.nl/)

    En dan nog heel veel andere..
     
  5. Asmodean

    Asmodean Slo motion rider

    Messages:
    50,556
    Likes Received:
    10,126
    Psyfi is in stadspark Groningen toch? Daar kreeg ik dinsdag een flyer van in 't noorderplantsoen (die ene dag dat de zon zo goed scheen :p). Ik had Dokk'em open air voor morgen half in de planning maar als het zo regent ben ik toch blij dat ik geen kaartje in de voorverkoop heb gekocht. Enige wat ik met zekerheid in de planning heb is Stoned from the underground in juli bij Erfurt in de buurt!
     
  6. bird_migration

    bird_migration ~

    Messages:
    26,375
    Likes Received:
    37
    Ik plan meestal niet ver vooruit, maar binnenkort eens een weekje naar de Ardennen en dan zien we wel weer verder. :2thumbsup:
     
  7. WorldPeace

    WorldPeace Senior Member

    Messages:
    1,555
    Likes Received:
    4
    Ja in het park inderdaad. Het weer is niet echt lekker voor festivals inderdaad :(
    Vandaag de dag van het park hier, ook niet echt fantastisch weer, al komt de zon er hier nu wel een beetje door.

    En dit jaar ook maar niet plannen. Heb drie weken vrij en hoop dat er nog wat mooie dagen aankomen!
     
  8. WorldPeace

    WorldPeace Senior Member

    Messages:
    1,555
    Likes Received:
    4
    Misschien tijd voor een hipforumsmeeting :p?
     
  9. old tiger

    old tiger Senior Member

    Messages:
    4,372
    Likes Received:
    47

    heel goed idee eigenlijk..het word tijd dat het Dutch forum eens samen kan komen:love::love:
    iets organiseren,beetje muziek etc..feit is==wie gaat het organiseren?wat is een geschikte plaats,en datum?
    ikzelf ben er niet tussen 22 juli-25 augustus..festivals genoeg hier in Belgie land..:)
     
  10. bird_migration

    bird_migration ~

    Messages:
    26,375
    Likes Received:
    37
    Dat is al vaak geopperd, maar ik denk niet dat er genoeg mensen/animo voor zijn/is.
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice