who would you trust more when buyin weed?

Discussion in 'Stoners Lounge' started by BlackPower, Apr 8, 2007.

  1. BlackPower

    BlackPower Member

    Who would b the people you trust that wouldnt rip u off?

    I would choose a highschool dealer because they get there shit usually from older bros/sisters that no wat good weed is. wouldnt trust the older ones at the bball courts bcuz if they rip u off, u cant do nothin cuz they always with people
     
  2. Fallout55

    Fallout55 Banned

    Friends.
     
  3. TopNotchStoner

    TopNotchStoner Georgia Homegrown

    Um, the ONLY dealer I would actually TRUST is my cousin. Most other dealers are just out for money, but he likes to hook me up. I'm not saying other dealers CAN'T be trusted, but it's risky to actually put your trust in anyone that is just trying to make a profit, unless they know the proper way to make a profit, which is by keeping their customers happy.
     
  4. my dealers are my friends... i dont go out of the circle to buy weed.. if i do go out of the circle its usually through a co-worker.. and well they really dont have the choice of ripping you off because they have to see you everyday.. kinda tough to run
     
  5. l-foote

    l-foote L not i.

    Trusting dealers is ridiculous, thats why i started dealing.
    I get alot of business because people can trust me, i'm an 18 year old hippy chick that sells drugs. I've been told numerous times that I'm the most convient dealer is Dartmouth, because I don't make people wait and I sell the best shit. (my buddy is a big dealer, sells 10lbs in a day, primo weed because he smokes some of it, and he won't smoke shitty weed) And I don't rip people off, because I know how much it sucks when you go to get 5g's or something and you end up with wayyy less. or if you buy a dime bag and get major ripped.
    i just think everyone should enjoy herb :)
     
  6. slangshot1

    slangshot1 Member

    i know alot of dealers but i tend to buy from the highschool ones because there my friends and always sell the better bud at good prices also all 3 of them are on probation so they have no reason to pinch a sack
     
  7. I trust my dealer. Hes like a junior and we've became kinda good friends. There was this one time when i was buyin 9 g from him and he was kinda blazed and only gave me 7 on accident. I went home and weighed it out and i realized it was short. Just when i did he called me back because he counted the cash and found out he didnt give me enough. So he drove back to my house and gave me the other 2 g. Most other dealers would just hope you wouldnt notice.
     
  8. TopNotchStoner

    TopNotchStoner Georgia Homegrown

    Yep. My dealer's like that too. Must be a GA thing:spliff:
     
  9. TheShow

    TheShow Senior Member

    Not to be a dick, but what kind of adult still buys from high school kids?


    I trust a buddy who I've known since he was 9. I also trust this guy who is kind of my cousin but either removed or 2nd or one of thsoe other modifiers.
     
  10. TopNotchStoner

    TopNotchStoner Georgia Homegrown

    Yeah I was thinking he lied about his age, because he also doesn't seem to KNOW the difference between 'no' and 'know', or maybe he's just lazy, which is fukt up, because I have a broken hand and I still take the time to use correct grammar.....lazy fookin stoners give us all bad names:(
     
  11. l-foote

    l-foote L not i.

    ^^agreed. i'm lazy as shit, but typing with bad grammar just bothers me.

    i gave a guy 3g's today instead of 4, i called him back to tell him before he even noticed, which is surprising since they were in dime bags. (when he called he said he wasn't sure, somewhere between 3 and 5 g's)
     
  12. I sell to my friends 23 year-old cousin all the time that lives in my neighborhood and im just a freshman. haha
     
  13. TheShow

    TheShow Senior Member

    I know it happens, all to often. By the time you are 23 (or at least 19) you should not be buying from a high school kid. No offense, but in general, the reality is adults get better product at better prices. Kids get, well, kid products.
     
  14. Yeah im with ya show. Shes a dumbass to be buying off me but i sell her 45 an eith and make a lot of cash. haha
     
  15. TheShow

    TheShow Senior Member

    I mean from your point of view, I can see how it is a great thing. When I was a sophomore and junior in college, I sold to some local high school kids for a bit. But had the role been reversed I would've asked my friends to suspend my smoking rights.
     
  16. BlackPower

    BlackPower Member

    yo so you guys no im 19 (senior). just gave a wrong bday year when i made my account
     
  17. Stella_Drives

    Stella_Drives Senior Member

    I had to buy weed from a high schooler a few weekends ago seeing as I went home and all my friends have moved out of our hometown or are in college elsewhere. It was embarassing to say the least.
    I don't trust any dealer though, I "trust" that they won't rip me off but I don't trust them.
     
  18. you can go to the options and change it.
     
  19. jimaug87

    jimaug87 Member

    i buy from my boss at work. she always hooks me up.
     
  20. Inavacuum

    Inavacuum Senior Member

    that is the most significantly true phrase I've ever seen posted in this forum.

    Most dealers try and profit by slackin you, shake, low quality etc

    But the best delares I've ever had have always jsut given me fat sacks with just the straight BC smells, nice big buds, good color and seeds were an extreme rarity. The best pat was that he could compromise and never bullshitted or tried to charge me too much. The guy was super cool. A rare breed.

    Most of the delaers I've sen though are the first kind. Always late, shitty sacks, sketch, low quality, all about their $$$. If you can find a dealer that is actually cool to chill with, outside the whole game, then there's your dealer.
     

Share This Page


  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice