What type of PIE are YOU??????

Discussion in 'Random Thoughts' started by bedlam, Jan 29, 2005.

  1. bedlam

    bedlam Senior Member

  2. crummyrummy

    crummyrummy Brew Your Own Beer Lifetime Supporter

    damn I suck..I am apple.
     
  3. KozmicBlue

    KozmicBlue Senior Member

    You are key lime pie. Smooth and tangy... mellow!




    Right. :D
     
  4. crummyrummy

    crummyrummy Brew Your Own Beer Lifetime Supporter

    mmmmmm take this how ya like, But I Love Key Lime Pie
     
  5. bedlam

    bedlam Senior Member

    yum l got the chocolate...
     
  6. KozmicBlue

    KozmicBlue Senior Member

    Haha, I know you love me. :H
     
  7. crummyrummy

    crummyrummy Brew Your Own Beer Lifetime Supporter

    am I so transparent?
     
  8. clockworkorangeagain

    clockworkorangeagain femme fatale

    [​IMG]

    [​IMG]yeah well i knew i was nutty
     
  9. KozmicBlue

    KozmicBlue Senior Member

    Why yes, I believe you are. :D
     
  10. crummyrummy

    crummyrummy Brew Your Own Beer Lifetime Supporter

    I can live with that:p
     
  11. KozmicBlue

    KozmicBlue Senior Member

    Good. :D
    Can you bake me a pie now?
     
  12. crummyrummy

    crummyrummy Brew Your Own Beer Lifetime Supporter

    I told you I have no kitchen. Can I use yours?
     
  13. KozmicBlue

    KozmicBlue Senior Member

    Feel free. :D
    It's really messy though.. but that's what you get when you live with four 19-21 year old guys. Ahh well. What kind of pie are you gonna bake for me? Or is it a surprise? :D
     
  14. crummyrummy

    crummyrummy Brew Your Own Beer Lifetime Supporter

    I have never baked a pie, unless you count a quiche made in a ready made pie shell.
    so what I meant to say, it what kind do you like?
     
  15. sooty_the_kat

    sooty_the_kat Senior Member

    [​IMG]


    i am peach pie, i love peaches

    wtf im not a little tart that is a defective test!!! i demand a re test
     
  16. KozmicBlue

    KozmicBlue Senior Member

    I've never baked a pie either, otherwise I could have helped you.
    Ummmm... I like surprise pies. :sunglasse
     
  17. clockworkorangeagain

    clockworkorangeagain femme fatale

    im more stuck on the sweet bit! Wtf? i mean tart is just obviious!:p
     
  18. sooty_the_kat

    sooty_the_kat Senior Member

    yes i am not sweet, im a pill bitter and hard to swallow
     
  19. clockworkorangeagain

    clockworkorangeagain femme fatale

    oh poor darling, better watch no one steps on your hard rusty shell and breaks it!
     
  20. crummyrummy

    crummyrummy Brew Your Own Beer Lifetime Supporter

    surprise pie it is...now as soon as I find that submarine......
     

Share This Page


  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice