well, it's FINALLY 2005!

Discussion in 'Random Thoughts' started by interval_illusion, Jan 1, 2005.

  1. interval_illusion

    interval_illusion Deceased

    Messages:
    22,236
    Likes Received:
    5
    and im SO glad! for me, 2004 was just a pretty shitty year... altho it had its good points, as well as it's bad.

    does anyone have any "good luck" meals they eat on the 1st of the year? we're having pork and sauerkraft (tradition)....

    in any case... i was so happy to be making out with dan on the camera at midnight last night and say a big fuck you to 2004 into the camera. haha, imma dork. i know.

    anyways, happy new years everyone! i hope eveyone that was out last night had a safe night.
     
  2. cerridwen

    cerridwen in stitches

    Messages:
    18,126
    Likes Received:
    7
    Well, a new year and a new beginning... :) hopefully each new year is better than the last...
     
  3. mariecstasy

    mariecstasy Enchanted

    Messages:
    19,555
    Likes Received:
    5
    had a safe night indeed...only partied a mile from the homestead just so it wouldnt be much traveling required.....
    trish, i hope you have a good new year too...and lets just let by gones be by gones..
     
  4. interval_illusion

    interval_illusion Deceased

    Messages:
    22,236
    Likes Received:
    5
    yep, i sent you a pm, marie. :)
     
  5. Duck

    Duck quack. Lifetime Supporter

    Messages:
    22,637
    Likes Received:
    34
    I can't stand saurkraut my family uses it as tradition too and I can't stand the fuckin' smell, I made makeshift noseclogs out of papertowel
     
  6. interval_illusion

    interval_illusion Deceased

    Messages:
    22,236
    Likes Received:
    5
    haha! a lot of people dont like sauerkraft but for some reason i love it!
     
  7. KozmicBlue

    KozmicBlue Senior Member

    Messages:
    11,592
    Likes Received:
    11
    Sauerkraut is evil. :( I blame the Germans.
     
  8. interval_illusion

    interval_illusion Deceased

    Messages:
    22,236
    Likes Received:
    5
    damn all you sauerkraft haters!!!! :)
     
  9. Duck

    Duck quack. Lifetime Supporter

    Messages:
    22,637
    Likes Received:
    34
    damn all you saurkraut likers
     
  10. mariecstasy

    mariecstasy Enchanted

    Messages:
    19,555
    Likes Received:
    5
    we call is sauer crap!
     
  11. squawkers7

    squawkers7 radical rebel

    Messages:
    5,188
    Likes Received:
    2
    [​IMG]
    This cartoon was on myyahoo page today
     

Share This Page


  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice