vakantiebaantje zoeken, landjuweel, waldrock en lowlands bezoeken, misschien s een keertje naar de rainbowgathering en al die dingen die the brain ook gaat doen.
Oh ja, Waldrock kan ik ook al wel zeggen dat ik daar weer heenga + wat werken om nog ergens anders heen te kunnen. Die andere dingen komen ook wel goed, die willen in de winter trouwens ook prima.
Rainbowgatering Bosnie :grouphug: , world peace music festival Griekenland:daisy: transylvania calling Roemeniƫ:tongue: daarna door Turkije, Iran en Pakistan rond november in INDIA! Met interrailpas en openbaar vervoer , reis groen! pax
ja hoor en dat moet wel, ik ben er ook al bijna een jaar mee bezig,vaccinaties, visa, geld? Visum voor Iran is niet zo eenvoudig en de grens van Iran en Pakistan is erg gevaarlijk. Tips, info en ervaringen zijn altijd zeer hartelijk welkom. love , light pieter
Naar Scandinavie om te genieten van de natuur en een beetje te WWOOFen, werken en natuurlijk naar zoveel mogelijk festivals, iemand nog tips?
Scandinaviƫ lijkt me ook superleuk, ja. Enige relatief onbekende festival in Nederland wat ik aanraad is Roadburn, maar dat is al in April. Fields of rock en Blowlands pieker ik in ieder geval niet over, ga liever naar een goedkoper festival in het buitenland voor dat geld.
Ik ga deze zomer naar Turkije! Daarna moet ik werken bij waldrock, ik kan er lopend heen vandaar! Het is vrijwilligers werk! Maar het is superleuk om te doen, en in de pauze's (2x per dag 2 uur lang ) kan je ook van de muziek genieten, zonder er een entreekaartje voor te hoeven betalen! Als het festival afgelopen is, moet ik de volgende dag kots en condooms opruimen, en ander troep! Iets minder leuk, maar daar krijg je dan wel weer poen voor! Ik heb vorig jaar veel plectrums gevonden (H) Die kan ik zelf gebruiken bij het gitaar spelen! Jullie moeten echt komen! Het is zeker de moeite waard! Misschien zie ik jullie nog wel peace
3 dagen Eifel+Moezel einde april..met 20 motoren... verder bijna iedere zondag..bij droog weer.. een motorit naar de Ardennen,Nederland,Luxemburg, Franse Ardennen..en natuurlijk Duitse Eifel.. 4 februari..streek tussen Eersel-Vessem-Middelbeers-Oirschot gereden..overal carnavalsfeesten..rij binnenkort..op 18 maart.. de route tussen land van Maas en Waal..
ik wilde dit jaar (en vorig jaar ook trouwens) naar roadburn gaan maar tis al lang uitverkocht, jammer
Ja, vorig jaar ging ik ook heen zonder kaartje. Kon gelukkig nog voor inkoopsprijs 2 van iemand overkopen (een vriend van me had ook nog geen kaart), maar daar is dit jaar minder kans op. Ik was dan ook te laat voor een weekendkaart, heb alleen 1 voor vrijdag. Gelukkig komt dan ook het meeste van mijn gading, maar zaterdag had me ook wel leuk geleken. Misschien dat ik daar vrijdag nog een kaart voor kan versieren Waldrock ga ik misschien dit jaar wel voor het eerst niet heen. Hangt er vanaf wat ze er nog van maken, maar ze hebben nogal last van de andere festivals.