hallo, De laatste tijd is het erg gesteld met de wiet uit nederland vindt ik. Het is niet meer natuurlijk wat je kan dkopen in de coffeeshops. Die witte poeder die er op gedaan wordt (volgens mij geen thc) maakt die wiet zo enorm straf en die lekkere nederwiet smaak is helemaal verdwenen. En het is echt bijna overal zo , ook de wiet die je hier in belgie koopt is helemaal niet goed , soms zo slecht dat je hem zelf niet wil roken. Ik heb mij voorgenomen om niet meer van deze wiet te roken sinds ik een artikel in high life magazine heb gelezen over wat er allemaal gebeurt met onze wiet/hasj. (soms cement ope wiet verstuiven om hem zo zwaarder te maken e.d.) Nu ja, vrienden van mij zeggen dan : "hoe straffer hoe beter" , nee bedankt geef mij maar iets natuurlijks!!!!!!! Vorig jaar had ik zelf een plant gezet en die was zo heerlijk als ik hem oogste. Maar dit jaar ging het niet wegens een lange reis, dus ik ben op zoek naar zelfkweek!!!! Weet er mischien iemand van jullie nog een shop zijn die deftige wiet heeft?? of nog beter iemand die zelfkweek verkoopt? Want ik rook toch ozo graag en een plantje gaan zetten op deze tijd zie ik niet zitten (al die apparatuur lijkt mij enorm duur). peace, pieter
kan je niet gewoon skunk kopen bij de gemiddelde smartshop? kijk is opd e site van azarius, misschien kan je daar zaadjes bestellen. zal wel niet de grens over zijn te krijgen, maar hoe dat precies zit weet ik ook niet hoorz
Witte poeder? Nooit gezien, boven in Nederland kun je in ieder geval prima aan ouderwetse wiet komen. Sommige wietjes slaan inderdaad wel snoeihard in, maar er is volgens mij genoeg keuze tussen ouderwetse nederwiet en de af en toe wat steviger soorten. Maar ook die laatste zien er vrij normaal uit hier.
Er gaat niks boven een lekkere klatser van goede kwaliteit, heb nog niet echt slechte kwaliteit meegemaakt.
khoorde van et weekend dat er idd allemaal spul op de wiet wordt gegooid, t advies was om over te stappen op hasj
Ik zou het juist wel eens willen proberen, alleen maar normale wiet te krijgen hier. Niet dat ik daarover klaag, maar ben nu wel nieuwsgierig wat voor spul ze er dan op mikken en hoe het inslaat.
Bedankt voor de reacties, Die witte poeder is hier nu echt bijna overal op te vinden, ook kleine kristalletjes die thc moetten voorstellen maar het blijkt gewoon heel fijn glas met lijm te zijn in vele gevallen. Iemand van een coffeeshop in Breda vertelde mij dat het crisis is omdat er zovele plantages opgedoekt worden. Om de vraag bij te houden gebruiken kwekers nu snellere technieken om plantjes op 6 weken oogstklaar te maken, deze plantjes zijn zelf niet groter als 30 cm en hangen vol "opgefokte" wiet door groeiversnellers e.d. Daarna worden er echt nog andere dingen bij opverstuift om zwaarder te maken volgens hem... Ik kan wel zeeeeker niet zeggen dat je er niet stoned van wordt, in tegendeel. Ondertussen ben ik tot de conclusie gekomen om het roken te laten. En in het voorjaar mijn eigen plantje te kweken en met veel liefde. Als iemand hem eens wil proberen ik zou zeggen naar breda gaan en een wietje van 6 euro per gram kopen en je hebt het zitten. PAX, pieter
blijkbaar wil de meerderheid van de mensen zo stoned mogelijk worden maar persoonlijk heb ik er geen behoefte aan om na een rokertje verlamd op de bank te hangen...kocht laatst een haze in Breda en zelfs daar werd ik knetter-stoned van :rolleyes5 de laatste echt lekkere wiet die ik gerookt heb met een fijne prachtige heldere happy high was de NYC Diesel van de Dampkring in Amsterdam,en dat was in maart van dit jaar
je hebt helemaal gelijk.we hebben weinig te klagen,elke wiet is beter dan geen wiet...ik moet nog even een aquarium schoonmaken voordat ik er een opsteek :spliff: heb zin in een vreetkick,zag net dat de kast vol ligt met chocola en andere lekernijen voor de feestdagen :drool:
Lijkt me aan goed middel voor anorexia patienten and andere mensen die geen eetlust hebben of kunnen opwekken Light another