Wat heb je vandaag ontdekt?

Discussion in 'Dutch' started by kiss_the_sky, Jan 31, 2005.

  1. velvet

    velvet Banned

    Messages:
    4,355
    Likes Received:
    1
    ik zou ook echt meer moeten bewegen.. maar dat is lastig als je je vriendje niet dagelijks ziet :p

    Ik zou wel meer willen 'wandelen'.. ook best goed voor je conditie.. paar uur flink lopen in een bos ofzo.. en mooi en leuk.. maar geeeeen zin om dat alleen te doen! *hint* ;)
     
  2. consolidated

    consolidated Banned

    Messages:
    681
    Likes Received:
    0
    Oh ik ga wel mee.. Lekker in de bossen bij berg en dal.. en daar hebben ze ook het schattigste pannenkoeken huisje, kunnen we poffertjes eten!!

    En zonder vriendje is het wel noodzakelijk je beweging in de sportschool te zoeken.. zucht..
     
  3. consolidated

    consolidated Banned

    Messages:
    681
    Likes Received:
    0
    oh.. msn doet het weer!
     
  4. velvet

    velvet Banned

    Messages:
    4,355
    Likes Received:
    1
    hier doet'ie het nog steeds niet :( Moet ook eigenlijk nog een stukje lezen voor m'n scriptie omdat ik vanmiddag een dutje gedaan heb...

    Klinkt goed, wandelen en poffertjes.. moeten we wel een weekje ofzo wachten want ik ben zo slim geweest om wat eelt op harde wijze te verwijderen onder m'n voet en nu doet lopen een beetje pijn :( Wil het eerst ff helemaal laten helen voordat ik er ver ga wandelen :) Weer wat geleerd dus: niet zomaar je eelt wegsnijden, op een gegeven moment raak je goed vel!
     
  5. consolidated

    consolidated Banned

    Messages:
    681
    Likes Received:
    0
    Volgende week zit ik dus in frankrijk, dus kunnen je voetjes nog een weekje helen ;)
    Moeten we echt wel doen hoor.. niet een van die vage plannen die dan nooit uitgevoerd worden.. Ik ga nu slapen, er is toch niemand online.. *gaap* truste meisje en succes met je scriptie..
     
  6. velvet

    velvet Banned

    Messages:
    4,355
    Likes Received:
    1
    Yup.. zodra MSN het weer doet ff een datum prikken en hopen dat't weer zo mooi blijft! :)

    Ben jij van de week nog op de uni trouwens?

    Weltrusten! Spreek je snel! *knuf*
     
  7. consolidated

    consolidated Banned

    Messages:
    681
    Likes Received:
    0
    donderdag heel de dag.. sochtends college, smiddags klein kort tentamen en daarna help ik mn huisgenootje met website bouwen.. ook op de uni.. Dus als je donderdag er bent kunnen we wel lunchen.. Ik hoor het wel.. nu ga ik echt naar bed.. truste
     
  8. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    Fuck msn idd, ik heb van pure wanhoop maar TV gekeken. Ik heb ontdekt dat ik iedereen een beetje zat ben momenteel. Al die mensen...blegh.
     
  9. WorldPeace

    WorldPeace Senior Member

    Messages:
    1,555
    Likes Received:
    4
    Danx:D
     
  10. voet

    voet Member

    Messages:
    130
    Likes Received:
    0
    iik heb vandag ontdekt, dat ik geen tijd wil verspillen in m'n leven, (zie ik heb heel de dag op m'n lui gat gezeten met een verkoudheid terwijl ik m'n fotografie , architectuur, kunstgeschiedenis of waarnemingstekenen kon doen (allemaal eindtaken))
     
  11. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    Ik heb ontdekt dat ik mijn tijd zit te verdoen op internet terwijl ik eigenlijk een deadline heb voor de schoolkrant, en ik nog 3 artikelen moet schrijven! Oh jee, wat nou? ;)
     
  12. velvet

    velvet Banned

    Messages:
    4,355
    Likes Received:
    1
    noem het 'veldonderzoek' en schrijf een stuk over forums, internet, vrije tijd, hippies, jongeren etc etc ;)
     
  13. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    Haha :) Helaas liggen mn onderwerpen al vast.. Maar ja, dat zijn onderwerpen die ik zelf heb gekozen, dus op zich is het niet zo erg allemaal.

    En AARGH!! Ben ik net met halfgod T. aan het msn'en, neemt het programma zelf het initiatief af te melden. AAAARGH!! De horror!
     
  14. velvet

    velvet Banned

    Messages:
    4,355
    Likes Received:
    1
    Halfgod? Hihi.. ik werd zowaar halfgodin genoemd.. door iemand van dit forum nog wel *grijns*.. maarehm.. verliefd? vertel vertel :D
     
  15. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    Haha. Nou ja...eigenlijk wel. Maar tis een beetje moeilijk, want tis nog maar net uit met een andere jongen...en dat is zijn beste vriend :confused:. Nogal ingewikkeld allemaal, dus ja, nu maar even niet. Twas trouwens wel zijn schuld dat het uit is, hij behandelde mij als een vaatdoek, maar ja. Maar T. is echt super, hij is slim, knap, sportief, hij kan koken (yeah yeah yeah :p) en hij leest veel. *zucht*
     
  16. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    En ik heb al één artikel af!
     
  17. velvet

    velvet Banned

    Messages:
    4,355
    Likes Received:
    1
    ... dat komt eng bekend voor.. hehe.. na een relatie van twee jaar ging het uit (same thing) en ben ik vlak daarna wat begonnen met zijn beste vriend die tevens zijn huisgenoot was.. hehe.. hij trok redelijk partij voor mij in hoe het allemaal gelopen was etc. Maaar... ook dat ging mis (na wederom twee jaar).. dus ach.. ik heb (ook?) erg de neiging om van de ene relatie in de andere te vallen.. maar moet zeggen dat ik nu echt zielsgelukkig ben en hoop dat dit de laatste relatie is (check gallery voor zijn foto)!

    Trouwens.. toen ik 17 was, had net mijn eerste grote liefde zelfmoord gepleegd.. november 1997 was dat. Ik had'm leren kennen met carnaval, twee jaar daarvoor *zucht*.. rond deze tijd denk ik er altijd weer extra aan. Had vannacht ook over'm gedroomd.. weird.. ah well..

    Hoe dan ook.. heb daar twee dingen van geleerd: ten eerste, ga altijd op je gevoel af en ben impulsief.. ten tweede, als je op je gevoel af gaat en impulsief bent maak je geheid meer fouten dan wanneer je altijd rationeel bent, maar je hebt wel een boeiender leven en kan je beter van mensen genieten.. je weet nooit hoeveel tijd je nog samen met ze hebt.....
     
  18. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    Wow je vriendje is cool! Ik heb best wel een zwak voor Aziatische jongens :). Ik wacht nog maar even af wat ik met halfgod ga doen, ik zie hem ook helemaal niet vaak, maar ik kan wel heel goed met hem praten enzo. Ik kan ook niet zo goed inschatten hoe mn ex nu over mij denkt, dus ik vind het echt even moeilijk nu. Maar..bedankt voor al het advies! :)

    Dat lijkt me erg moeilijk *knuffel*
     
  19. velvet

    velvet Banned

    Messages:
    4,355
    Likes Received:
    1
    Heej, dat hoor je niet vaak.. en ik maar denken dat ik de enige ben! Ik heb nog een Japanse vriend van me in de aanbieding die heeeeeel graag een nederlands vriendinnetje wil (hij woont in Tokyo maar wil hiernaartoe verhuizen, kan al redelijk nederlands ook).. hij klaagt altijd dat er bijna geen europese meisjes zijn die op aziaten vallen, terwijl er wel veel europese mannen zijn die op aziatische meisjes vallen.. hehe.. gussie


    Awwhh thanks :D Je zou zeggen dat het slijt na al die tijd.. en dat doet het ook wel.. maar soms is't gewoon nog ff lastig. Vervelendste is dat ik daardoor heel erg bang ben dat mensen zomaar weg zijn ineens.. 'nooit' is ineens heel tastbaar als je weet hoe het is om iemand 'nooit meer te zien'.. naja.. of misschien na de dood enzo.. maar dat weet je ook niet zeker natuurlijk. Maar over hem dromen is daarom fijn.. zie'k hem weer even :)
     
  20. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    Haha, bedankt voor het aanbod, maar nee, weer zo'n gedoe. Ik heb trouwens een vriend die Japans aan het leren is en ook enorm geïnteresseerd is in Japan. Dat is wel grappig, hoewel het een beetje vervelend is dat hij elke gelegenheid aangrijpt om erover te praten... Als je 'ja' zegt, maakt hij er Japan van zeg maar ;).

    Ja ik begrijp het. Ik heb het zelf gelukkig nog nooit meegemaakt. Ik ben wel mensen kwijt geraakt, maar dat was altijd door ziekte ofzo, en ik heb idd wel dat je er soms opeens aan moet denken.

    Ik ga nu slapen, tot later! *zwaait*
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice