Wat heb je vandaag ontdekt?

Discussion in 'Dutch' started by kiss_the_sky, Jan 31, 2005.

  1. fedor

    fedor Member

    Messages:
    415
    Likes Received:
    1
    Zuipen in een klooster?
     
  2. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    Ik hou van kloosters, ik wil ook nog eens een weekendje naar een klooster (min het zuipen dan).
     
  3. Floris

    Floris Member

    Messages:
    360
    Likes Received:
    0
    ja, het was erg vrij... de kloosterlingen zelf dronken ook. maar daar ging het niet om hoor, het was vooral de sfeer die er was, ontzettend open en vrij.... iedereen kon doen wat ie wilde, zolang het wel verantwoordelijk bleef.... het was ook heel apart om leraren op zo'n niveau te leren kennen, leraren in een aangeschoten bui te zien, voor een leraar een jointje te zitten draaien en op te roken... het mediteren, de groepsgesprekken met totale interesse in iedereen en vrijwel totale openheid tegenover de rest...
     
  4. Celine

    Celine Member

    Messages:
    45
    Likes Received:
    0
    Ik heb gisteren (jawel:p) ontdekt dat een mengeling van een dreunende bas en een week gevoel in mijn buik terwijl ik tegen hem aanhing op het bevrijdingsfestival het mooiste was dat ik ooit gevoeld heb.
     
  5. Utopia_Erwtje

    Utopia_Erwtje Member

    Messages:
    526
    Likes Received:
    0
    ik heb vandaag ontdekt dat leeftijdsgenoten niks voor mij zijn
     
  6. velvet

    velvet Banned

    Messages:
    4,355
    Likes Received:
    1
    hmz.. rot ervaring gehad?

    Vandaag ontdekt dat ik wel heeeel veel zin heb in demonstreren :D
     
  7. Utopia_Erwtje

    Utopia_Erwtje Member

    Messages:
    526
    Likes Received:
    0
    ja, die klootzak van een huisgenoot van me heeft letterlijk gezegd: 'pik in de kut van dat dikke wijf van boven'. ga waarschijnlijk verhuizen en hem aanklagen. het gaat altijd zo. leeftijdsgenoten doen gemeen en ze kwetsen je, vooral als ze in een groep zijn
     
  8. fedor

    fedor Member

    Messages:
    415
    Likes Received:
    1
    Ja man, daar zou ik ook iemand voor aanklagen...
     
  9. Utopia_Erwtje

    Utopia_Erwtje Member

    Messages:
    526
    Likes Received:
    0
    ja, en het erge is dus nog, tenminste, voor mij dan dat ik al jaren achter me heb van vechten tegen eetproblematiek. en dat ik de laatste jaren dik ben geworden door medicatie... en ik heb al zoveel problemen met mijn uiterlijk :(... voel me echt kut...
     
  10. consolidated

    consolidated Banned

    Messages:
    681
    Likes Received:
    0
    aahh.. meisje toch.. sommige mensen zijn gewoon zooo asociaal.. Vroeger was ik te dun en kwamen onbekenden gewoon naar me toch om te vragen of ik anorexia had. Dat doe je toch niet? Ik heb zelf nooit eetproblemen gehad, kon vroeger altijd alles eten en nu niet meer helaas en dat is nu mijn grootste probleem met eten, dat ik er opeens op moet letten. Maar ik denk dat vrij weinig vrouwen tevreden zijn met hun uiterlijk..
    Maar gelukkig gaat het om het innerlijk.. toch??
     
  11. Utopia_Erwtje

    Utopia_Erwtje Member

    Messages:
    526
    Likes Received:
    0
    bedankt voor je lieve woorden... kon ik wel gebruiken. het gaat inderdaad om het innerlijk, maar dat waarderen ook veel mensen niet. ik ben heel anders dan anders... ik probeer het vaak ee nbeetje te verbergen, maar dat lukt niet altijd...

    maar goed, dit gaat over wat we ontdekt hebben vandaag...

    ik heb ontdekt dat het helpt om open te zijn over wat je voelt en meemaakt! :)
     
  12. velvet

    velvet Banned

    Messages:
    4,355
    Likes Received:
    1
    Ohhww... wat een botte eikel zeg. Mensen kunnen soms zo ongelofelijk lullig doen. Maar idd.. wat consolidated zei.. voel je er niet te persoonlijk door aangevallen.. dit soort eikels pakken net diegene die in de buurt zijn en dan op hun zwakste kant. Stomme is dat hoe vervelender je het vindt des te meer plezier ze eraan beleven. Mijn verdediging was assertief worden.. betere grappen maken dan zij zelf. Heeft me behoorlijk wat sarcasme opgeleverd maar het werkt wel. Niet dat ik niet meer onzeker ben, in tegendeel.. alleen zien mensen dat niet zo snel aan me.

    Anyhoe.. denk ff na of't waard is om'm alleen daarvoor aan te klagen.. je weet hoe laks de politie de laatste tijd is.. to be fair.. ze gaan'm echt niet vervolgen voor een botte opmerking. Tenzij hij je echt letterlijk bedreigt is er gewoon niks dat je kan doen. Is dit echter iets structureels en voel je je echt onveilig, dan zorg dat je er bewijs van hebt. Plaats een webcam ergens of een tape-recorder.. dat is echt je enige kans.

    Maar inderdaad.. ga verhuizen als't even kan.. niet om weg te rennen, maar om gewoon even ergens lekker een hele nieuwe start te maken. Maar doe dat ook van binnen.. voel je gewoon sterk. Ik woon sindskort in de Bijlmer en het mooie daarvan is dat álle vrouwen door mannen worden nagefloten zo'n beetje.. juist ook de wat meer gezettere.. het is heel cultuurgebonden hoor.. veel culturen vinden het juist een teken van welvaart èn schoonheid om flink wat vlees op de botten te hebben.

    Sorry.. lange lap tekst. Hoe dan ook.. kop op.. en pik het niet.. en heeeeel veel succes meis!
     
  13. Utopia_Erwtje

    Utopia_Erwtje Member

    Messages:
    526
    Likes Received:
    0
    heel erg bedankt!!! dat vervolgen is waarschijnlijk ook alwere vna de baan :p (ja, ben beetje impulsief :s). verhuizen dat gaat wel door. vanavond ga ik weer naar mijn kamer en gelukkig wil een vriendin van me mee om me even over de drempel te helpen... allemaal best rot...
    ja, ik weet dat het cultuurgebonden is... daarom baal ik vaak dat ik net in nederland woon :p
    maar echt bedankt voor je 'lap tekst'!!!
     
  14. consolidated

    consolidated Banned

    Messages:
    681
    Likes Received:
    0
    Ik heb vandaag ontdekt dat je na een hele avond fanatiek dansen je erg spierpijn in je benen krijgt.. Maar was wel een erg leuk avondje.
    Als er nog mensen in de buurt van Tilburg wonen, elke eerste zaterdag van de maand Loos in de 013.
     
  15. Skelter

    Skelter Helter

    Messages:
    1,285
    Likes Received:
    2
    ik heb vandaag nog maar eens ontdekt dat Bob Dylan nog altijd 'the man' is!
     
  16. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    Ik heb ontdekt dat ik ben vergeten mn examencijfers af te tekenen.. en dat ik deze week elke dag voor één lullig dingetje naar school moet komen. Wat een gekut, alsof ik niks beters te doen heb, en het kost me ook nog iedere keer een halve dag omdat ik met busverbindingen enzo zit. AAARGH!
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice