question

Discussion in 'The Whiners' started by happy_kel, Jun 13, 2006.

  1. happy_kel

    happy_kel thug life.

    What goes well with triple-sec or brandy? to make the taste fade a lil
     
  2. wildflowereyes

    wildflowereyes Senior Member

    nothing.



    i like my alcohol straight and hard. gotta take it like a (wo)MAN.
     
  3. happy_kel

    happy_kel thug life.

    ever since this 1 trerrible night I had with vodka ive been a pussy with liquor
     
  4. happy_kel

    happy_kel thug life.

    threw up allllll fuckin night ffrom about 12 @ night to 9 in the morning
     
  5. wildflowereyes

    wildflowereyes Senior Member

    my sister did that when i was little. so i didnt drink til i was in college.


    but its a lot safer to drink safe I think. You make it where you can't taste it, you'll drink more.. From my experience at least. Plus the pleasure is in the burn.
     
  6. indian~summer

    indian~summer yo ho & a bottle of yum

    that sucks
    you just gotta build up a tolerance for it
    coke/cola/soda/carbonated beverage would go well..:D
     
  7. rhasta.penguin

    rhasta.penguin No more hippy...ugh

    im drinkin vodka with orange juice tonight :D im a pussy to :p

    im much more of a person that likes to enjoy their drink, instead of just pounding them down just to get drunk as fuck.

    but to answer your question, i have no clue...never had brandy :p pepsi maybe?
     
  8. indian~summer

    indian~summer yo ho & a bottle of yum

    i think vanilla coke would go really good, if you have that/can get it..:D
    because brandys kinda sweet it should go really well with vanilla like stuff..
    i love to mix drinks, i really want to become a bartender..:D
     
  9. fitzy21

    fitzy21 Worst RT Mod EVAH!!!!

    make some coffee, add some brandy to it
     
  10. happy_kel

    happy_kel thug life.

    yeah Im def a beer person. for sure.
    also straight rum ruind liquor for me also. I use to drink 3/4 a glass of rum with 1/4 coke and it was so bad it gave me chills.

    its 12 33 I gotta drink this 2 shots now damn it.
    after some of the shit I found out today i NEED to be drunk.

    I went to the store and got more cigarettes and everything. lol I was gonna be lazy and just go tomorrow but cant drink without em.
     
  11. andcrs2

    andcrs2 Senior Member

    Straight from the brown bagged bottle - savor the burning.

    You'll either get used to it...... or quit.
     
  12. happy_kel

    happy_kel thug life.

    r you serious?
     
  13. wildflowereyes

    wildflowereyes Senior Member

    i love you.
     
  14. fitzy21

    fitzy21 Worst RT Mod EVAH!!!!

    yes
     
  15. mushie18

    mushie18 Intergalactic

  16. happy_kel

    happy_kel thug life.

    oh shit orange triple sec isnt that bad...

    burn the hell out of my lip(piercing)

    damn
     
  17. indian~summer

    indian~summer yo ho & a bottle of yum

    at least your lip will be clean :D
     
  18. rhasta.penguin

    rhasta.penguin No more hippy...ugh

    damn dude, orange juice with vodka is the shit! i have only had a few sips, but im alreayd feeling it...not drunk, but ya know...me the lightweight :rolleyes:
     
  19. indian~summer

    indian~summer yo ho & a bottle of yum

    screw drivers are nice...:D
     
  20. happy_kel

    happy_kel thug life.

    isnt that a screw driver.

    yeah Imma go try that brandy now & have a smoke.
    i'll be back in a few.

    Pauly you keep sippin on that orange juice and vodka ;) hehe
     

Share This Page


  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice