Paddo's

Discussion in 'Dutch' started by Liroy, Mar 27, 2007.

1. Liroy

Liroy Hip Forums Supporter HipForums Supporter

Beste Mensen,

Op dit moment staat de tweede kamer op het punt om verse paddo's te verbieden.
    Ze willen de verkoop hiervan volledig verbieden.

Waarom?
    Een of ander dom frans kind wat depressief was (en dus never nooit die dingen aan had moeten raken) heeft zelfmoord gepleegd, terwijl ze onder invloed was van Paddo's.
    (Of het uberhaupt de paddo's waren, is nog niet eens zeker vast gesteld)

maarrrr, onze ranzige nieuwe kabinet pakt deze reden meteen aan om, vanwege een eenmalig incident, de paddo's te verbieden.
    De perfecte kut smoes om het maar te noemen.

Ik vind dit ronduit belachelijk,
    wat zijn jullie meningen?

- Liroy

2. Asmodean

Asmodean Slo motion rider

Lijkt me duidelijk, het is sowieso niet slim om het te verbieden en ze willen het nu om de verkeerde redenen doen. Konden ze alle sterke drank ook al 10.000 keer verbieden. Niet dat ik ze op ideeën wil brengen trouwens. Mooi legaal houden die alcoholische dranken, maar psychedelische, niet verslavende drugs dan ook. Dat is namelijk niks gevaarlijker als je het een beetje verantwoord gebruikt.

3. WorldPeace

WorldPeace Senior Member

het probleem is dat ze er geen 'gebruiksaanwijzing' bij mogen doen. Als die er bij zit is het probleem opgelost.. maarja dat mag weer niet..

4. Asmodean

Is dat zo? Waarom mag dat niet? Eén van de redenen dat het nog legaal is is omdat je er nu voorlichting bij kan krijgen als je het koopt. Vage shit weer, Nederland.

5. Liroy

Een gebruiksaanwijzing mocht wel,
    er moest op de verpakking staan wat de gevaren zijn.
    Stond er ook op,
    maar dat kind kon zogenaamd geen engels.
    Maarja, !!WARNING!!, belooft toch veel... ::)

6. Asmodean

Tja, het is heel erg dat ze zelfmoord gepleegd heeft, maar het is gewoon geen excuus om paddestoelen te verbieden omdat ze die toevallig van tevoren heeft gebruikt.
    Het effect zal vast mee hebben gespeeld, maar je moet sowieso even naar je zelf kijken voordat je zulke dingen gaat innemen. Als dat al teveel moeite is..

7. Neo-hippie

Neo-hippie Member

Klopt, de nederlandse overheid heeft zo iets van, wel willen al niet dat je het in de eersteplaats doet, maar ga dan ook niet aan ons vragen hoe het dan moet enzo, ....fuck off, Peasant!
    min dat laatste dan, of in iedergeval niet hard op ;)

8. rainbowedskylover

rainbowedskylover Senior Member

ondertussen zijn al alle dooien in heel europa in de afgelopen 5 jaar ofzo opgevist als extra bewijslast en twee van die gevallen was onder invloed van alcohol. onverantwoord gebruik dus. ik weet niet hoe het in andere kranten zit maar in de volkskrant is er door deskundigen structureel tegen het beleid van de regering gepleit. ik hoop dat de regering daar naar luisterd, want paddo's zijn helemaal niet gevaarlijk op de juiste manier gebruikt. weten we allemaal wel hierzo

9. Liroy

idd,
    ongezien de tiefus met die scheinheilige gasten in de 2e kamer,
    die zelf waarschijnlijk af en toe stront lazerus zijn...

10. Asmodean

Denk dat er ook een groot gedeelte in de tweede kamer zit die nooit strontlazerus word, en gewoon handelt uit onwetenheid/onbegrip. Erg jammer natuurlijk, maar niet iets waarvoor ik ze de tyfus wens.

11. Liroy

och,
    ik wens ze het sowieso wel toe.
    Althans... de meerderheid...

Nee niet letterlijk,
    maar ze verzieken zo ontzettend veel dat het echt tijd is voor grote verandering.

12. rainbowedskylover

rainbowedskylover Senior Member

hoe denken jullie eigelijk dat de gemiddelde nederlander tegenover paddo's staat

13. Asmodean

De meesten zullen het gevaarlijke overbodige rommel vinden.

En ik weet niet zo zeker of de meerderheid van de tweede kamer de boel aan het verzieken is. Zijn op zich wel een paar lui die zo ergerlijk bezig zijn dat ik er niet wakker van zou liggen als ze tyfus zouden krijgen, maar de meerderheid, nee, denk het niet.
    Ik weet ook niet zeker of je iets specifieks bedoeld met dat verzieken, maar een land wordt natuurlijk nooit alleen verziekt door de regering.

14. Liroy

De gemiddelde Nederlander is zich niet bewust van de feiten en gaan af op de bang makerij en trekken daaruit hun (vaak foute) conclusie.

Ik heb het over vrijheden en normen die ons land zo prachtig en speciaal maakten die steeds verder de grond in gestampt worden.

15. DJ Ellectric Samurai

DJ Ellectric Samurai Member

hnmm ten eerste dat meisje was inderdaad dom bezig, maar om nu te zeggen dat het een stom kind is, ze heeft echt verschrikkelijke pech gehad. RIP.

maar de tweede kamer nu zo gaat acteren om de paddo's te verbieden , hahaha je kan wel zien dat het CDA en CU in de kamer zitten.

wat een stelletje sukkels, die helemaal geen idee hebben wat er in de maatschappij leeft.

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice