Nja, jag tror det finns någon, men inte många. Sedan finns det ett par danskar och ett gäng svenskar. Jag hör till den senare gruppen. Velkommen til Europaforum! -Pat
Jeg er temmelig sikker på, at der gemmer sig en nordmand hist og her. Jeg er ikke helt klar over, hvad de gemmer sig for, men de dukker op nu og da, så jeg ved at de findes her. Det folkefærd som Shadowplay er en del af findes derimod i store mængder på dette site. Det skyldes vel at svenskere generelt set er et folkefærd med sans for de værdifulde afkroge af internettet.
Det kommer säkert fler danskar och norrmän hit framöver, i takt med att den tekniska utvecklingen i dessa länder går framåt. :X hehe peace, -Pat
:X I har ret, Shadowplay og carnelian, men svenskerne har jo også råd til at være foran i den teknologiske udvikling. Vi danskere spenderer en masse penge på at føre krige i frihedens og demokratiets hellige navn, og ofrer gerne os selv på bekostning af fremskridtet. Derimod tjener svenskerne en helvedes masse penge på at sælge våben til os.
norsk her, men det er jævla få, sist jeg søkte fant jeg andre eller noe. teit at nordmenn har gått så langt fra sine røtter, har du rufsete brunt langt hår blir du kalt jente, men har du sminke, 1 halv pakke gele i håret, som så er strukket bakover til blods med en hårbøyle, bling i øra og lindeberg på skråtten så er du litt av et stykke mann... jaja, sånn kan det gå, håper ikke resten av verden er lik
Hey Scandinavians, Je er ikke Norsk eller Dansk og Svensk.. Jeg er fra Belgien..but I travelled a lot trough Scandinavia.. waaaw...what a place...Norge..middnatsolen Narvik.. Rovaniemi..I have some very good experiences all over Scandinavia...different mentality..closer to nature.. very nice people all over..my dream is to drive on my motorbike from Belgium to Nortcape and back.. veldig bra..kjempefint..they say in Norge.. Would like to get some reactions from you all.. Scandinavians=special race.. old tiger(Belgium)
heisann...kefør e du så opptatt om det e nordmenn her eller ikkje? trur ikkje den her siden e særlig kjent blant nordmenn, og egentlig e det vel like greit? forresten e det mest tenåringer(les:fjortiser) som er her ka? eg begynner nesten å kjede meg litt, enn du?
I am a "norse American" my family has roots there. They became immigrants to Minnesota in the early 19th century. My aunt recently travelled there and mapped out our family tree going way back in Norse history including links to the "royal family" there. She coincidentally met the prince on a flight while visiting. I really want to come visit now. I backpacked Europe last summer but didnt have the time or resources to go that far north....theres always the future right?? I guess if our "king" george doesn't ruin everything first....damn imperialist war mongerers. Anyway, I would love to hear more about Norway if anyone wants to tell me about it.