New here

Discussion in 'French' started by NotUrAvgBlonde, Apr 16, 2006.

1. NotUrAvgBlonde

NotUrAvgBlonde Member

Bonjour! I've been looking for someway to practice my French. I've taken classes for 3 years at school and have never really gotten the opportunity to utilize my French. I'd really appreciate all the help I can get.

-Ash

P.S. desole en avance pour (my terrible french)

2. Spiritforces

Spiritforces Member

Et... tu t'attends à quel genre d'aide exactement?
    Personelement t'aider me semble un peu difficile, je ne vois pas trop quoi faire... (à part peut être t'envoyer ce post pour que tu essaie de le comprendre)
    A plus

3. loaiic

loaiic Member

mais non ! cette personne veut s'entrainer pour aprendre à parler francais !
    en fait ces pour quel commence à developper son langage avant de venir passer 3 ans en france

4. loaiic

loaiic Member

Bonjour! I've been looking for someway to practice my French. I've taken classes for 3 years at school and have never really gotten the opportunity to utilize my French. I'd really appreciate all the help I can get.

-Ash

P.S. desole en avance pour (my terrible french)

traduction :

Bonjour , je viens ici pour parler mon francais j'ai pris 3 ans de cours et je n'ai jamais eu l'opportunitées de parler francais. c'est vraiment trés cool tout le monde peut m aidé .

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice