My first *yummy* cum

Discussion in 'Love and Sex' started by YellowBellyHippy, Jul 3, 2006.

  1. YellowBellyHippy

    YellowBellyHippy Hip Forums Supporter HipForums Supporter

    So last night I was with one of the guys Im seeing and we went to this big music festival and then came home and had some great sex! After we fucked for awhile I started sucking his dick and he cummed all in my mouth and I swallowed it because it didn't gross me out! It was actually yummy!!!
    It was kinda funny because we were switching positions and I decided to kinda "take charge" So I pushed him down hard on the floor and I think he was kinda surprised ;-)
    Anyways~ Long story short...the cum was great and I swallowed every last drop!
     
  2. Agent47

    Agent47 Member

    Awesome! Yeah, alot of girls i have been with said that my cum was not magically delicious lol. However some have said that it was fantastic. I guess it depends on my diet in the few weeks before.
     
  3. Davino

    Davino Member

    Congratulations, I guess.
     
  4. woodcat

    woodcat Senior Member

    You certainly sound like the sorta girl I like to know!
     
  5. strat69

    strat69 Member

    cool...so was he close to coming from all the other activity and came really soon after you went down on him?
     
  6. Grim

    Grim Wandering Wonderer

    There's a girl who I need you to talk to for me :)
     
  7. Rigamarole

    Rigamarole Senior Member

    How's your child?
     
  8. YellowBellyHippy

    YellowBellyHippy Hip Forums Supporter HipForums Supporter

    Which one? lol~
     
  9. Rigamarole

    Rigamarole Senior Member

    Whichever child(ren) you have.
     
  10. Ryver

    Ryver Member

    I sure hope you are being safe. Sounds like 2 different guys in 2 different days. Judging from your other thread. You are on pace to have sex with over 7 thousand blokes in 15 years. You are going to be one tired girrrrrrl.
     
  11. YellowBellyHippy

    YellowBellyHippy Hip Forums Supporter HipForums Supporter

    You got it all wrong... but of course here on Hip Forums for every 20 awsome people that I love along come a few dick heads.
     
  12. YellowBellyHippy

    YellowBellyHippy Hip Forums Supporter HipForums Supporter

    Fine, thanks for asking??
     
  13. Ryver

    Ryver Member

    You got it all wrong.. to take things so personal when it was a meer joke. But thats fine I guess.
     
  14. Talking about the stereotypical blonde....
     
  15. bruschetta

    bruschetta Member

    geez chill out
     
  16. hipmom

    hipmom Member

    Congrats! I thought you didn't like guys cumming in your mouth/swallowing?
    Do you think you liked it because you had a fun time or did his cum cum really taste good?
     
  17. YellowBellyHippy

    YellowBellyHippy Hip Forums Supporter HipForums Supporter

    It was *really* good!!! I liked it because it was so warm and hot in my mouth!!! It tasted so totally sweet....like mango!
     
  18. Fblade

    Fblade Hip Forums Supporter HipForums Supporter

    How you started you are going to do anal in a few days ;)
     
  19. YellowBellyHippy

    YellowBellyHippy Hip Forums Supporter HipForums Supporter

    LOL nope :- )
     
  20. Wasteland

    Wasteland Member

    Tip: if you want your come to taste good, eat a lot of fruit, drink fruit drinks, lay off the caffene, and don't smoke. Some meat is ok, but not a lot.
     

Share This Page


  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice