llink

Discussion in 'Dutch' started by rainbowedskylover, Feb 24, 2008.

1. rainbowedskylover

rainbowedskylover Senior Member

zijn er al mensen hier die hebben overwogen lid te worden van llink? -de kleinste omroep met de grootste idealen- die ja!

ik vind het eigenlijk wel mooi dat llink er is, het bied mogelijkheden om een grotere groep mensen voor te lichten over ecologisch verantwoord leven. Het is er de tijd voor nu Gore zoveel aandacht krijgt enzo. het is alleen niet te hopen dat de stemming weer omslaat en llink bekend komt de staan als de 'geitewollesokken-omroep- of iets dergelijks

2. Asmodean

Asmodean Slo motion rider

Dat lijkt me sterk, ze komen met best wel actuele dingen en de manier waarop ze het onder de aandacht brengen is ook niet superoudbollig. Heb nog nooit nagedacht over lid worden, maar vind het een zeer puike omroep! Niet alleen omdat ze 'wel belangrijk' zijn of zo, maar ook omdat een aantal van hun informatieve programma's gewoon tof gebracht wordt. Kijk er wel regelmatig naar :)

3. bird_migration

bird_migration ~

Nooit van gehoord eigenlijk.
    Zal het weldra eens Googlen.

4. rainbowedskylover

hehehe jij moet vaker tv kijken :p

5. bird_migration

bird_migration ~

Als er iets interessants op zou zijn, zou ik dat vast en zeker doen.
    Misschien.

6. Asmodean

Als je niet kijkt weet je ook niet of het interessant is natuurlijk. Online tv-gidsje raadplegen eventueel? Llink is in ieder geval altijd op drie dacht ik. En zoals bij alle omroepen, niet alles is natuurlijk even goed!

7. nananie

nananie Member

mwah dat betwijfel ik ;)

8. Asmodean

Die twijfel komt of voort uit het kijken van teveel rommel of omdat je bevooroordeeld bent. Ik denk dat wij in Nederland met die drie publieke zenders nog best wel kwalitatief goede programma's hebben. Nu kun je het misschien niet leuk vinden om voor de tv te hangen, maar om alles op de nederlandse televisie af te doen als oninteressant is nogal overdreven.

9. nananie

nananie Member

iedereen een eigen mening :)

10. Asmodean

Het blijft me toch sterk lijken. Waarom schaf je dan een zenderabonnement aan?

11. nananie

nananie Member

mja de televisie kut vinden is een ding, de zenders een tweede... ofzoiets?

12. Asmodean

Sterker nog, de zender kut vinden is een ding, alle programma's op die zender een tweede :tongue: Maar goed, als je de zenders allemaal kut vindt, waarom betaal je er dan voor?
    Mijn ouders hebben ook maar drie zenders omdat ze de rest bij voorbaat bagger vinden (reclames tussen programma's door zit ze bijvoorbeeld nogal hoog), dus waarom betalen voor iets waar je toch niet naar wilt kijken. Ikzelf kijk nog wel eens naar een commerciƫle zender, maar ben het wel met m'n ouders eens dat het niveau qua informatie en vermaak flink lager ligt dan bij 1, 2 en 3. En laat Llink nu op 3 zitten! :D

13. bird_migration

bird_migration ~

Ik kijk wel eens Discovery of National Geographic, maar verders is er weinig op als ik eens zap. Jammer dat programma's zoals Jiskefet niet meer worden uitgezonden, ik vond dat altijd wel lachen.

14. Asmodean

Ja, momenteel zijn de meeste humoristische programma's op de publieke zenders maar zeer matig helaas. En die op Comedy central vind ik ook niet hilarisch over het algemeen.

15. bird_migration

bird_migration ~

Ik heb maar 14 kanalen op m'n ouwe televisie. Wel kleur overigens. Dus al die fancy kanalen zoals Comedy Central kan ik volgens mij niet aan. Ik zal eens een keertje kijken of ik die LLink toch ergens kan vinden.

16. rainbowedskylover

je schijnt alle programma's van de publieke omroep op t internet te kunnen vinden, waar? geen idee!

17. Asmodean

Meende dat Comedy central zich ook ergens stiekem in je standaard zenderpakket verschuilt (hier is ie namelijk ook en bijvoorbeeld RTL8, wat eerst Tien was, niet), maar ben niet echt thuis in die zenderpakketzooi.

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice