zijn er nog mensen die aan LiveJournal doen? Ik vind het wel iets leuk,je kan me toevoegen als je wil. http://zooweee.livejournal.com/
Nope, ik niet. Hou er niet zo van om mijn dagelijkse gebeurtenissen in dagboekformaat op het internet te zetten.
nog meer dingen om mn tijd aan te besteden en er zijn al zoveel dingen te doen waarvan ik vind dat ik er te weinig tijd aan besteed. helaas
Idd, ik snap ook niet zo goed waarom mensen een soort kijkdoos van hun leven willen maken voor iedereen. Het is bijna het vrijwillig inleveren van een stukje privacy, another system of controle, precies wat de NWO wil. toegegeven, ik heb in een donkergroen verleden ook een cu2 gemaakt, probly still flying around cyberspace somewhere maar succes en veel plezier ermee, Peace
ik zie er niet zoveel gevaar in om een stukje over jezelf te vertellen op het internet, ligt er natuurlijk wel aan wat je wil vertellen. maar heb er zelf gewoon geen tijd voor
Haha, ik zie er ook geen gevaar in, en als je het graag wilt zou je er uiteraard wel tijd voor vrijmaken, maar ik vind mijn dagelijkse leven gewoon niet interessant genoeg om er de moeite voor te nemen om het uit te typen en op internet te zetten. Ik heb het er liever over als ik met iemand praat, dan komen we er doorgaans vanzelf wel op. Daarnaast is het precies wat Neohippie zegt; ik snap inderdaad ook niet waarom je het op het internet zou willen zetten. Maar goed, ik zeg niet dat er verder wat mis mee is.
Het hangt er dan natuurlijk van af wat je bezig houd. Een goede vriendin van me hield een soort spiritueel dagboekbij online, waarin ze allerlij leuke feitjes en info dingetjes poste, mooie textjes, noem maar op, je kent het wel... Maar die kreeg op een gegeven moment te maken met gestoorde christen-extremisten (jawel!) die haar bedrijgde en openlijk online door het slijkhaalde... om maar wat buiten mezelf te noemen...
Ja, dat is helaas een risico. Maar ik heb begrepen dat je je Livejournal ook op 'friends only' kunt zetten.