Jointman's Alive

Discussion in 'Marijuana' started by Budman420, Dec 30, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Budman420

    Budman420 Member

    ................................................................................................
    .......................................................................................................
    /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
    //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
    ..................................................................................................................
    ((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((()
    ))))))))))))))))))))))))))))()()(

    In our hearts, but we all must remember, if you don't like Jay aKa Jointman69 then you ain't shit but a dirty hippie, thats what yall are, dirty hippies, im a cop, ive been patrolling these forums for 6 months, you all are under arrest, peah peah peah
     
  2. mystical_shroom

    mystical_shroom acerbic

    did you accidently get in your parents medicine cabinet...
     
  3. soulrebel51

    soulrebel51 i's a folkie.

    I think he did :eek:
     
  4. Soulless||Chaos

    Soulless||Chaos SelfInducedExistence

    Hahaha it would seem so... :eek:
     
  5. daisymae

    daisymae I'm a Rhinestone Cowboy

    No, I think he did it on purpose.....
     
  6. Budman420

    Budman420 Member

    did i bitch?
     
  7. Budman420

    Budman420 Member

    Ladies on the strip, keep me with a fat knot, 'Lac drop
    Rag top on the jag drop, uh
    Phat stop you know that's hot, huh
    Mack spinnin wit the piece in my pocket
    People hop out, I'm releasin a rocket (bloaw bloaw)
    For a piece of the profit, St. Louis we the topic
    Let the women jock it, pimpin, you know how I get
    Once my album drop, all you heavy waiters better watch it
    Vokal, yeah I rock it
    Step in the spot shit, men leave I was somethin hot quick
    'Cris holdin that bottle, won't you pop it
    I threw the key to the city, since I locked it
    Girl I don't want no brain, give me a pop quiz
    I get multiple choice head, derty watch this
     
  8. Soulless||Chaos

    Soulless||Chaos SelfInducedExistence

  9. hip healer

    hip healer Member

    exactly, huh?
     
  10. EddieV1984

    EddieV1984 Member

    wow, what a ****.......
     
  11. the_dude

    the_dude Senior Member

    i think hes trying to be "hipp" so he can then rise up a notch and become......one of those......cool guys....
     
  12. Fuck these motherfuckers. there just playin with us and laughin. stop bieng nice to them.
     
  13. WeeDMaN

    WeeDMaN a pothead

    ya, they suck at rapping too.
     
  14. i know that shit didnt even make sense, and if hes bitin it from a real rapper that rapper sucks.
     
  15. Budman420

    Budman420 Member

    fuck yall, hip forums is about selling heroin to kids
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page


  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice