Joel and Dandy..

Discussion in 'UK Member Photos' started by Dandelion_Blood, Jun 6, 2004.

  1. Dandelion_Blood

    Dandelion_Blood Gremlin

    [​IMG]
    An hour before he departed :( .. we nipped in a photo booth...
    Gotta bee done! :p :D
     
  2. chickabean

    chickabean Senior Member

    beautiful shiney happy faces :) yay!!
     
  3. Dandelion_Blood

    Dandelion_Blood Gremlin

  4. ArtLoveMusic

    ArtLoveMusic Senior Member

    beautiful pictures :):):):)
     
  5. kier

    kier I R Baboon

    awww, it's lovely to see you 2 so happy!!!!!!!!!!! yay :D
     
  6. chickabean

    chickabean Senior Member

    it sure is :)
     
  7. Spyder

    Spyder La dah de dah

    thats me and yoooou!
     
  8. Summertime

    Summertime Member

    Yaysey, happy pictures! :)

    You two make a really cute couple!

    Summer. xx.
     
  9. tulip

    tulip Member

    Awwww! You look really good together!

    ~lovetulip.
     
  10. Xiola

    Xiola One Lonely Seagull

    Awwwwwwwww:p
     
  11. Spyder

    Spyder La dah de dah

    that one of me is hoooorrid tho!
     
  12. Dandelion_Blood

    Dandelion_Blood Gremlin

    shush now i think thats a lovely cheeky photo.. but.. just to make sir vainalot happy *kisses* i posted a sullen looking spyder instead.. hehehehe :p
     
  13. Spyder

    Spyder La dah de dah

    ahhh ok, i didnt mind the other one, just doesnt look so appealing!
     
  14. rainbow dew

    rainbow dew Member

    *bless* you guys look so happy and cutie together!! man when am i going to find me a forumer...i rekon im the only one who hasn't hooked up with anyone from here yet....ug!

    namaste
    x x x
     
  15. Dandelion_Blood

    Dandelion_Blood Gremlin

    shut up your always appealing... when your snuggled up in my bed, when your making funny faces at me, just always! De olla cora
     
  16. Ellie-Rose

    Ellie-Rose Le Muppet

    You guys!!!!!

    :) :sunglasse :) :D
     
  17. showmet

    showmet olen tomppeli

    *winks at rainbow dew*
     
  18. Hippie_Girl

    Hippie_Girl Innit!


    They are some happy little pictures of happy little people :) Looks like yuou guys had fun :) NICE!
     
  19. Lozi

    Lozi Senior Member

    aww rainbow dew you ain't the only lonesome one, i am too....meh. aw dandi u and joel look so yummers!
     

Share This Page


  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice