Jamster

Discussion in 'The Whiners' started by Orsino2, Jan 27, 2005.

  1. Orsino2

    Orsino2 Hip Forums Supporter HipForums Supporter

    Messages:
    41,058
    Likes Received:
    3
    Those commercials are soooooooooo irritating... not only that, but I was haunted by chickens and hamsters and wallpaper and scary shit because I decided to sleep with the TV on while I had the flu for a week.

    Not only that, but I decided to go to google just now and guess what?!?!?

    JAMSTER POP-UPS!!!!

    I think I will strangle someone. :) goodbye.
     
  2. snelio37

    snelio37 Member

    Messages:
    994
    Likes Received:
    0
    am i the only one who has no idea what the smurf you're talking about?
     
  3. Duck

    Duck quack. Lifetime Supporter

    Messages:
    22,637
    Likes Received:
    34
    my friend got a free Jamster background from one of the commercials, every day at 3 AM Jamster texts his phone with advertisements
     
  4. lover/young_peace

    lover/young_peace Senior Member

    Messages:
    11,144
    Likes Received:
    0
    I don't even know what Jamster is. :(

    I don't feel like strangling anybody... not now... give it an hour. :)
     
  5. MoonjavaSeed

    MoonjavaSeed Yeah, Toast!

    Messages:
    10,077
    Likes Received:
    0
    WHAT THE SHIT... it's GEORGE!!!!!!!!!! :D


    i thought the ramen monsters got you...

    jammin.. oooh yes, i hope you like jammin too.. oooh yes, we jammin..

    hah my dreads love that song.
     
  6. HippyCor$ter

    HippyCor$ter Ackamonkey

    Messages:
    2,761
    Likes Received:
    0
    They are taking over the world. Thats the plan, but you don't know that.
     
  7. MoonjavaSeed

    MoonjavaSeed Yeah, Toast!

    Messages:
    10,077
    Likes Received:
    0
    chillin like a villain. HAAHHAH
     
  8. rhasta.penguin

    rhasta.penguin No more hippy...ugh

    Messages:
    14,562
    Likes Received:
    12
    whats a jamster?:confused:

    maybe i dont want to know...
     
  9. MoonjavaSeed

    MoonjavaSeed Yeah, Toast!

    Messages:
    10,077
    Likes Received:
    0
    AND i'm gellin.. like a felon!
     
  10. rhasta.penguin

    rhasta.penguin No more hippy...ugh

    Messages:
    14,562
    Likes Received:
    12
    whats up with all that yellin?

    man, he is so not gellin.
     
  11. MoonjavaSeed

    MoonjavaSeed Yeah, Toast!

    Messages:
    10,077
    Likes Received:
    0
    i am tho. :rolleyes:

    JIGGLIN like a........jello shot!!!!!!! :D :D
     
  12. soulrebel51

    soulrebel51 i's a folkie.

    Messages:
    19,473
    Likes Received:
    6
    I don't know what this jamster rabble is about either. :(
     
  13. Orsino2

    Orsino2 Hip Forums Supporter HipForums Supporter

    Messages:
    41,058
    Likes Received:
    3
    jeez... it's like, everywhere on TV. I can't get away from it. It drives me insane.
     
  14. prism

    prism :o

    Messages:
    4,544
    Likes Received:
    0
    ...kind of like hamsters on acid?
     
  15. MoonjavaSeed

    MoonjavaSeed Yeah, Toast!

    Messages:
    10,077
    Likes Received:
    0
    BOOGER!!!!!!!! :D :D

    oh man i'd love to see that crazy mofo tripped out on acid.. he'd be like.. oh man. haha booger. :rolleyes:
     
  16. prism

    prism :o

    Messages:
    4,544
    Likes Received:
    0
    and pika too :D it'll eff-up booger like a lesbian prison queen on martha stewart.
     
  17. Orsino2

    Orsino2 Hip Forums Supporter HipForums Supporter

    Messages:
    41,058
    Likes Received:
    3
    bob dylan always holds his fender strats like he's going to shoot somebody... haha, it's so funny.
     
  18. loveflower

    loveflower Senior Member

    Messages:
    21,309
    Likes Received:
    1
    i know EXACTLY what you mean meg. :eek:
     
  19. Orsino2

    Orsino2 Hip Forums Supporter HipForums Supporter

    Messages:
    41,058
    Likes Received:
    3
    As do I. :D
     
  20. loveflower

    loveflower Senior Member

    Messages:
    21,309
    Likes Received:
    1
    :D my brother got a few things from jamster... it doesnt work on my kinda cell phone though :D
     

Share This Page


  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice