Interesting yet disturbing thought

Discussion in 'Random Thoughts' started by jalapenokush, May 20, 2013.

  1. jalapenokush

    jalapenokush Member

    So if you ejaculate in a pregnant womans mouth, and she swallows it, is the baby technically eating it?
     
  2. Cherea

    Cherea Senior Member

    Punishable by law, according to the Catholic Church.
     
  3. FlyingFly

    FlyingFly Dickens

    The baby might get some nutritions from it mixed with every other substances which came from other food she ate.
     
  4. hotwater

    hotwater Senior Member

    Depends if the baby chooses to swallow or not :eek:



    hotwater
     
  5. Pressed_Rat

    Pressed_Rat Do you even lift, bruh?

    You guys are sick.
     
  6. hotwater

    hotwater Senior Member



    Humanity: we have a long way to go :(

    Hotwater
     
  7. RainyDayHype

    RainyDayHype flower power Lifetime Supporter

    ....the baby is technically made from sperm though so..
    (people congratulating a couple on having sex and managing to create a human being from their own eggs and sperm is what boggles my mind sometimes)...
     
  8. acuarela

    acuarela Member

    That is SOOOOO interesting! That is SOOOOO disturbing!
     
  9. I really don't think much would get past the placenta to the baby.
     
  10. skitzo child

    skitzo child PEACEFUL LIBRA

  11. FlyingFly

    FlyingFly Dickens

    This is weird as fuck to me also.
    They fucked.
    They have a kid.
    End of the topic.
     

  12. Ummm... congratulations on creating a human being and becoming parents?

    It's not like ppl usually say "congrats on having sex" or..."congrats on your sperm swimming well at the exact time an egg was released".... just "congrats that you're going to be a parent"
     
  13. skitzo child

    skitzo child PEACEFUL LIBRA

  14. I mean...maybe some ppl should be congratulated for having sex if it's like really rare or something but yea.
     
  15. RainyDayHype

    RainyDayHype flower power Lifetime Supporter

    Yes, I agree with congratulating people on becoming parents. A child is a blessing. This is on the surface. I was just saying though, when you really analyze it further...it's really congratulating on sperm and egg meeting, right?
    Idk..
    lol would anyone have the nerve to say exactly that to someone who is pregnant?

    "congrats on your sperm swimming well at the exact time an egg was released"

     
  16. Well, like ... my brother and his wife are ready to have another baby and yea, i congratulated them on the baby ... but I don't really wanna even be THINKING about the specifics nevertheless mentioning them
     
  17. Mike Suicide

    Mike Suicide Sweet and Tender Hooligan


    Yeah really. Just imagine saying "Congratulations, so what positions worked best or did you use that new swing that came with the bondage kit."
     

  18. lol
    yea that's too weird haha
     
  19. FlyingFly

    FlyingFly Dickens

    Is it that hard to do it? Why anyone needs to congratulate to this? It is simple biological function.
     

  20. Because it's a blessing. It's not hard to get pregnant but it's a blessing and ppl congratulate others on things like getting drivers license, graduating H.S., winning the lotto, etc.

    And being a parent (tho the best job ever), is also the hardest job ever (to do it well!) so in a way... yea it is hard.
     

Share This Page


  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice