I wanna love ya...

Discussion in 'The Whiners' started by Greengirl, Jun 8, 2006.

  1. Greengirl

    Greengirl Senior Member

    ...and treat u right
    i wanna love ya,every day and every night
    will be together with a roof right over our heads,
    We'll share the shelter of my single bed
    We'll share the same room, yeah! - for Jah provide the bread
    Is this love - is this love - is this love -
    Is this love that I'm feelin'?
    :) :)

    I cant stop listening to that song
    Im listening it in the morning,at school,on the streets,right here right now and i cant stop:D
     
  2. KyndVeggie4Peace

    KyndVeggie4Peace -[ in.bloom ]-

    Man ... Great band.

    I actually got to see 'the wailers' a few months ago in concert.

    Obviously they were short Bob, but they were still incredible. :D

    I'm playing some Marley right now too ... War.
     
  3. Greengirl

    Greengirl Senior Member

    man i want somebody to write song like that for me haha:& :D

    thats great,ive seen only Julian Marley in concert:)
     
  4. KyndVeggie4Peace

    KyndVeggie4Peace -[ in.bloom ]-

    I'll write a song for you E!! :D


    It wont be nearly as good. But it's the thought that counts. ;)
     
  5. Greengirl

    Greengirl Senior Member

    :rolleyes: :D man u r so great,thats the sweetes thing anyone ever done for me:)
     
  6. KyndVeggie4Peace

    KyndVeggie4Peace -[ in.bloom ]-

    Give me a day or two and i'll post it for ya. :)
     

  7. I knew you would write something like that for me.
    Thank you, that was very sweet of you.

    Love, bird.
     
  8. gulfwinds

    gulfwinds girasoles para los amigos

    Elena stop playing music that loud!
    u woke me up :(
     
  9. Pool Shark

    Pool Shark Member

    thats my favourite marley song after jammin and exodus and africa unite
     
  10. Greengirl

    Greengirl Senior Member

    Bird....for u allways:H :p
     
  11. KyndVeggie4Peace

    KyndVeggie4Peace -[ in.bloom ]-

    ... Yeah

    I didn't get a chance to work on your song E ... :(

    It's gonna be stellar though, no doubt. :D
     
  12. Greengirl

    Greengirl Senior Member

    Dont worry:)
    Man u r such a good person,i dont think i now somebody who is such a good person as u r:)
     
  13. KyndVeggie4Peace

    KyndVeggie4Peace -[ in.bloom ]-

    :D

    You make a boy like me smile.

    Everyday.

    Why do you have to live in freakin ... eurasia?!?

    If I ever end up in your neck of the woods, i'll be paying you a visit! :D
     
  14. Greengirl

    Greengirl Senior Member

    :D haha u make me wanna give ya a huuuuge hug!!:)

    Eurasia lololol,u created a new country Josh:p
     
  15. KyndVeggie4Peace

    KyndVeggie4Peace -[ in.bloom ]-

    I always forget which one your in.

    It ends in slavia right? :confused:

    Give me some hints! :D
     
  16. lalalamort

    lalalamort Fucked up upstairs

    Turkmenestan
     
  17. KyndVeggie4Peace

    KyndVeggie4Peace -[ in.bloom ]-

    That's not evan a real country you goof ball. :D
     
  18. Greengirl

    Greengirl Senior Member

    O.K it`s in Eastern Europe,but i cant tell the were exactly coz Rox is gonna kill me lol[​IMG]
    ya know thats the big secret,its enogh she wanna kill me for the loud music:p
     
  19. KyndVeggie4Peace

    KyndVeggie4Peace -[ in.bloom ]-

    Hold up ... Do you REALLY live in the same country as Rox?!

    Cause I know where Crap-land is ... i'm one of the lucky few. :D
     
  20. Greengirl

    Greengirl Senior Member

    maybe...:H
    well o.k not the same but really near to her
    Man i cant lie,i suck with lies:D

    BG:)
     

Share This Page


  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice