I stole some gas..

Discussion in 'Random Thoughts' started by JohnnyATL, Jan 16, 2005.

  1. JohnnyATL

    JohnnyATL Banned

    Messages:
    1,452
    Likes Received:
    0
    Me and a friend went to go get some booze and I didnt have enough gas to get there and back so we jacked some gas. I dont really think of it as stealing cause its gas and its evil anyways. I wonder if ill get caught?
     
  2. Duck

    Duck quack. Lifetime Supporter

    Messages:
    22,636
    Likes Received:
    34
    Gas is evil?
     
  3. missfontella

    missfontella Mama of Da Assassins

    Messages:
    5,048
    Likes Received:
    5
    tell me if you do........ so i can laugh
     
  4. JohnnyATL

    JohnnyATL Banned

    Messages:
    1,452
    Likes Received:
    0
    oh indeed i will
     
  5. interval_illusion

    interval_illusion Deceased

    Messages:
    22,236
    Likes Received:
    5
    they have cameras.
     
  6. indescribability

    indescribability Not To Be Continued

    Messages:
    10,062
    Likes Received:
    1
    my friend is honestly trying to start a free gas revolution by talking people into pump and runs so far he is still the only one participating in the revolution
     
  7. JohnnyATL

    JohnnyATL Banned

    Messages:
    1,452
    Likes Received:
    0
    haha yeah thats exactly how i thought of it. Im not gonna pay for some middleeastern country to get us to pay outrageous prices for some oil.
     
  8. luvndrumn

    luvndrumn Hip Forums Supporter HipForums Supporter

    Messages:
    1,903
    Likes Received:
    0
    So...
    If I think you're evil, it's OK to steal your car?
    I'm in. Gimme yur keys.
     
  9. Duck

    Duck quack. Lifetime Supporter

    Messages:
    22,636
    Likes Received:
    34
    How else should we get our gas?
     
  10. JohnnyATL

    JohnnyATL Banned

    Messages:
    1,452
    Likes Received:
    0
    how bout you give me your keys! now.
     
  11. Pressed_Rat

    Pressed_Rat Do you even lift, bruh?

    Messages:
    33,924
    Likes Received:
    2,445
    Gas is evil, yet it's not evil enough for you to not drive a car?

    I'm sure you'll be caught eventually if you keep it up.
     
  12. bedlam

    bedlam Senior Member

    Messages:
    8,105
    Likes Received:
    6
    hope they catch you both and bash you...
     
  13. JohnnyATL

    JohnnyATL Banned

    Messages:
    1,452
    Likes Received:
    0
    I only did it because i didnt have any money and no gas. wah i dont plan on doing it again
     
  14. bedlam

    bedlam Senior Member

    Messages:
    8,105
    Likes Received:
    6
    whatever, still a thief... Shame on you
     
  15. HippyCor$ter

    HippyCor$ter Ackamonkey

    Messages:
    2,761
    Likes Received:
    0
    You dont steal gas. If you get away with it... It just makes other people have to pay more for their gas.
     
  16. madcrappie

    madcrappie crazy fish

    Messages:
    14,515
    Likes Received:
    6
    I hope you get caught!
     
  17. TheGanjaKing

    TheGanjaKing Newbie

    Messages:
    25,953
    Likes Received:
    6
    I'm gonna laugh my fucking ass off when they catch you and throw you in jail. HAHAHA!!! damn kids
     
  18. Earthy Mama

    Earthy Mama Feel my wrath... ;)

    Messages:
    2,854
    Likes Received:
    4
    I know someone is going to get pissed at me for saying this but... if you ever come to a situation where it is so bad your only option is to steal gas do this instead. Park your car on the side where the pumps can see you but the store clerks can't. Get cardboard and write something along the lines of "Out of gas, no money, need to get home...please help, god bless(don't forget that...lol)" and just stand next to your car and hold it. It is a hell of a lot better than stealing it and instead of annoying people by walking right up to them you give them the option to help you if they'd like. It seems to be a little less agressive than spanging. *shrugs* Just a thought. :)
     
  19. fitzy21

    fitzy21 Worst RT Mod EVAH!!!!

    Messages:
    39,007
    Likes Received:
    12
    we were outta gas one time, so we payed .19 for some gas, it was change that we had to dig to find, but it worked to get us home...
     
  20. Earthy Mama

    Earthy Mama Feel my wrath... ;)

    Messages:
    2,854
    Likes Received:
    4
    lol I've done that too... Isn't it amazing how far a handful of coins can get you?
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice