I just wanna FUCK!

Discussion in 'Love and Sex' started by maximurs, Jan 5, 2005.

  1. maximurs

    maximurs Member

    Which comes first? Luv or Sex? For me, its sex, or simply FUCK. I dont know why, but my brain is just full of sex / hot women. Or I actually know why. Because I was born to be a man with a dick, and sex is one of the two things I dont need to learn but can enjoy. Another is eating.

    I like fuck, I like hot woman. But I am not bad. I am a well educated master student in a good university, being active in my research domain. I am brilliant. FUCK could also be brilliant en beautiful, and I really wanna make it. What I need is a hot woman!!!

    I believe this is a right place for me to say / shout about this. If not, I am sorry. Who can understand me? Pls raise your hand!
     
  2. Craevyn

    Craevyn Member

    you might just want to get yourself a $10 hooker there bud
     
  3. Al13n

    Al13n Member

    or maybe a little more spendy than 10$ heh
     
  4. London Mod

    London Mod Member

    You come from the netherlands and are in need of a fuck.
    Come on now dude surely in the land of "anything goes" you can get laid.
     
  5. sugarmaggie

    sugarmaggie ~Green Eyed Devil~

    That's kinda what I was thinking too.
     
  6. I think he needs a hooker and a sedative (or maybe decaf next time)...

    wait, netherlands? So, you fly me over and I'll fuck ya.

    :eek: :X
     
  7. the netherlands? and you can't get laid? i have a lotta trouble believing that...
     
  8. i_love_sex

    i_love_sex Member

    I know what you mean man, I love sex too. I just love it. It's great! I wish i was fucking someone right now.
     
  9. Jimmie

    Jimmie Member

    grrrr you could fuck me ,you little turn on ,peace and LOL.






     
  10. BrokenHunny

    BrokenHunny Member

    lol -- use your hand baby
     
  11. nanak

    nanak Member

    Erm, ever tried to do something else than being active in your research domain? Already tried to speak to a woman? :eek: (Yeah I know it's hard... but necessary...)
     
  12. i_love_sex

    i_love_sex Member

    Hey thanks Jimmie, we should hook up some time.
     
  13. [​IMG]
    Come and get me boys...
     
  14. Jimmie

    Jimmie Member

    lol aaaaaah bet im to late too many guys befor me :p peace and LOL,
     
  15. al_from_mn

    al_from_mn Member

    oooh an Iowan... Don't see many of you guys here. Bump from north of the border :)

    Alex
     
  16. marky

    marky Member

    Your gorgeous, I bet you can have sex anytime you want.
     
  17. Trotsky311

    Trotsky311 Hip Forums Supporter HipForums Supporter

    I'd hit it.
     
  18. Mui

    Mui Senior Member

    Word.
     
  19. wrench

    wrench Member

    those words are evil in its most pure form :p
     
  20. Huguito '82

    Huguito '82 Member

    What's up with you people thinking 'anything goes' in The Netherlands..? In my opinion the women are pretty stuck up here, I got laid much more and easier when I was in Spain last year.. I'm really gettin depressed here, and I dont even look bad! So yeah Maximurs I do get you, we should FUCK, all day every fuckin day!
     

Share This Page


  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice