huisgenoten gezocht

Discussion in 'Dutch' started by bagelhole, May 21, 2007.

  1. bagelhole

    bagelhole Member

    Messages:
    76
    Likes Received:
    0
    wij zijn een woongroep bestaande uit 1man, 2vrouwen tussen de 28-38jaar en een meisje van 4. In Keeken-Kleve(Duitsland)
    tussen nijmegen en Kleve huren wij een mooie oude boerderij met een groot stuk grond erom heen, waarop vele fruit en
    notebomen groeien. Momenteel delen wij deze plek met twee paarden, 1hondje, twee cavia's, twee geiten en vele vrolijk
    zingende vogels. We vinden het gezellig samen te koken en/of te eten, wat een interessante uitdaging is omdat onze
    eetgewoonte varieren van bijna veganistisch tot af en toe biologisch vlees. Ook dansen we graag en zitten we geregeld buiten om het kampvuur.
    Ecologisch duurzaam leven dragen wij een warm hart toe. We zien het als een plek van rust en vrijheid waar men zichzelf mag
    zijn. We zijn op zoek naar twee tot drie mensen om ons te helpen deze plek uit de doornroosje slaap te wekken.

    Er zijn in huis twee kamers beschikbaar in de tuin is plaats voor een tipi, caravan oid. De huur zal tussen de twee tot drie
    honderd euro bedragen. De woonkamer en keuken is gezamelijk, net als de grote badkamer en toilet. Verder is er een grote
    kelder, oude zolder, en een soort van rommelkamer. Buiten zijn nog een paar opslagschuurtjes, kruidentuin, groententuin in aanmaak,
    schommel en een bloementuintje.



    Wees welkom contact met ons op te nemen. telefoon: 0031 06.46584916. e-mail: auke_kooistra@hotmail.com.
     
  2. Asmodean

    Asmodean Slo motion rider

    Messages:
    50,556
    Likes Received:
    10,126
    Hee Auke, tijd niet gezien hier! Had even gehoopt toen ik de topictitel en jou naam zag dat het in het 'heitelân' was :tongue:
    Klinkt echt super en als ik niet nog op de NHL bezig was kwam ik zelfs in de verleiding denk ik. Maar nu is het nog geen optie voor mij helaas. Ongetwijfeld aangenaam vertoeven daar! :)
     
  3. lovelightlisa

    lovelightlisa Senior Member

    Messages:
    5,983
    Likes Received:
    4
    ja aaaah geweldig...
    kut alleen dat ik niet zo 1 2 hopla aan 2 a 3 honderd pleuro's per maand kan komen...
    hoe doe jij dat qua werk?
    is er het een en ander in de buurt?
     
  4. Asmodean

    Asmodean Slo motion rider

    Messages:
    50,556
    Likes Received:
    10,126
    Wat ik me dan ook zo eens afvraag, hebben jullie daar bijvoorbeeld ook internet e.d. of ontdoen jullie je daar met opzet van?
     
  5. lovelightlisa

    lovelightlisa Senior Member

    Messages:
    5,983
    Likes Received:
    4
    intersnert onthouding, vleeschonthouding, sexonthouding, ontlastingonthouding, drugsonthouding, geheelonthouding.
    als 't om onthouding gaat weet ik nooit zo goed of ik 't wel goed vind.
    jezelf onthouden van tv is best maar als je nou 1 x zin hebt om naar monthy pyton te staren moet dat toch kunnen?
     
  6. Asmodean

    Asmodean Slo motion rider

    Messages:
    50,556
    Likes Received:
    10,126
    Biologisch vlees is dan wel weer niks op aan te merken vind ik zelf als fervent vleesch- maar ook levende dierenliefhebber. Ik ben zelf ook niet iemand die zich vrijwillig van sex onthoud, maar ja, het zit niet altijd mee helaas.
    Kan me wel voorstellen bij de tv dat je gewoon een televisie met video/dvdspeler hebt, en geen abonnement op zenders of zo. Van een goede film op zijn tijd wil ik me ook niet geheel onthouden. Maar ja, misschien hebben ze wel tv, internet en electrische vliegenmepper he. We weten het (nog) niet. :)
     
  7. lovelightlisa

    lovelightlisa Senior Member

    Messages:
    5,983
    Likes Received:
    4
    dat heb ik nu een tv zonder abonnement en ik kijk dvdtjes soms.
    maar inderdaad, misschien hebben ze wel een electrische vliegenmepper.
    Of zo'n plakstrip waar de vliegen zo aan blijven kleven.
    dat is zo zielig...
     
  8. Asmodean

    Asmodean Slo motion rider

    Messages:
    50,556
    Likes Received:
    10,126
    Zou me op zich wel pertinent van m'n ontlasting willen ontdoen trouwens. Hoewel ik daar ook wel enig plezier aan beleef hoor (hier zal ik verder niet over in detail treden).
     
  9. lovelightlisa

    lovelightlisa Senior Member

    Messages:
    5,983
    Likes Received:
    4
    soms is het lekker om te schijten op de wc van je buurvrouw dat een takkewijf is. maar verder zou ik me graag ook geheel ende pertinent willen ontdoen van ontlasting.
    maar dan niet dat 't er door m'n strot weer uit moet ofzo hoor.
    he gatver.
     
  10. Asmodean

    Asmodean Slo motion rider

    Messages:
    50,556
    Likes Received:
    10,126
    Lijkt me logisch, met pertinent af zijn van je ontlasting bedoel ik niet dat het er dan voortaan bij je mond uit komt. Ik ben trouwens echt zo'n iemand die het liefst zijn behoefte op z'n eigen toilet doet. Maar dan laat ik me ook helemaal gaan!
     
  11. lovelightlisa

    lovelightlisa Senior Member

    Messages:
    5,983
    Likes Received:
    4
    ja natuurlijk, dat heb ik ook, iedereen heeft dat wel enigszins denk ik, maar bij erg vervelende mensen laat ik me ook gewoon gaan hoor!
     
  12. Asmodean

    Asmodean Slo motion rider

    Messages:
    50,556
    Likes Received:
    10,126
    Daar zou ik het er juist met opzet net naast doen denk ik, hihi. Gelukkig kom ik niet zo vaak bij vervelende mensen over de vloer.
     
  13. lovelightlisa

    lovelightlisa Senior Member

    Messages:
    5,983
    Likes Received:
    4
    er naast :D oh wat een goed plan!
    ik ga meteen opzoek naar nare mensen!
     
  14. hailtothekingbaby

    hailtothekingbaby Yowzers!

    Messages:
    3,970
    Likes Received:
    0
    Onzin. Poepen is ALTIJD lekker.
     
  15. Asmodean

    Asmodean Slo motion rider

    Messages:
    50,556
    Likes Received:
    10,126
    Daar verschillen we dan over van mening.
     
  16. nananie

    nananie Member

    Messages:
    938
    Likes Received:
    2
    Auke ik ben er al ;)
     
  17. Asmodean

    Asmodean Slo motion rider

    Messages:
    50,556
    Likes Received:
    10,126
    Haha, mooi zeg, zit jij daar ook? Hoeveel mensen zitten daar nu? Auke is hier sinds het aanmaken van de draad niet meer geweest volgens mij..
     
  18. nananie

    nananie Member

    Messages:
    938
    Likes Received:
    2
    ach nee, ik was op de vlierhof. Ik had nog niet helemaal door dat het over het andere huisje ging :)
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice