hippyfestival

Discussion in 'Dutch' started by voet, Dec 29, 2004.

  1. voet

    voet Member

    Messages:
    130
    Likes Received:
    0
    als we nu is met z'n alle zo'n soort festival organizeren.
    ik bedoel nederland en belgie samen.
    ergens tussenin.
    met muziek, kraampjes, amusement, ..;en so on...
    of is da te vergezocht?

    peace
     
  2. Thovin

    Thovin Member

    Messages:
    26
    Likes Received:
    0
    Hi,
    Steeds bereid om te helpen ,maar t'zal echt niet zo simpel zijn hoor.
    Er zijn zo al vele initiatieven geweest die helaas nooit waarheid zijn geworden.
    Een ideale locatie vindt ik (persoonlijk) trouwens een weide aan het Ardens Hippiedorpje Mesnil L'Eglise dat in de 60's "the place to be was" in Belgiƫ.
    In elk geval onze steun heb je
    ;)
    By the way,iedereen een 2005 vol vrede,liefde en innerlijk geluk gewenst.
     
  3. Floris

    Floris Member

    Messages:
    360
    Likes Received:
    0
    kom een keer naar een jongleerfestival... is ongeveer tzelfde en hoef je niks voor te organiseren :p en je hoeft er echt niet voor te kunnen jongleren... (ik kan t wel, maar dr zijn mensen die ik nog nooit heb zien jongleren...)
     
  4. voet

    voet Member

    Messages:
    130
    Likes Received:
    0
    Thovin, ik weet dat het net gemakkelijk zou zijn, en dat dorpje in de ardenne is een prachtige plaats. ik ben van plan er in de zomer heen te gaan met m'n rugzak en twee voeten, als ik de juiste weg weet (dat ik du ni weet)
    In ieder geval , voor zo'n festival zal je heel wat volk nodig hebben. muzikanten, mensen die in kraampes staan. Floris kan misshcien jongleren.
    Ik hoop gewon date r meer antwoorden hierop komen, of meer helpende handen.

    ps: ken jij de goeie wegwijzing naar mesnil l'eglise, want dat dorpje is goed verstopt.
     
  5. Thovin

    Thovin Member

    Messages:
    26
    Likes Received:
    0
    Wel "Voet" om naar Mesnil te gaan verplaats je jezelf eerst naar Dinant.
    Als je in Dinant bent met je gezicht naar de kerk,rug naar de brug rijdt ge de enkel richting naast de Maas in aan Uw rechterkant zodat de boten aan uw rechterzijde passeren.
    Na een tijdje kom je voorbij die beroemde rots midden op de weg,daar ga je steeds rechtdoor,die weg loopt steil omhoog,eigenlijk richting France.
    Eens boven aangekomen heb je aan uw R.kant een verzamelpunt voor klimmers.
    Gewoon verderrijden tot je op het plateau bent,als ik me goed herinner zie je op een gegeven moment de kerncentrale (France) liggen langs rechts in de verte,daar ongeveer zal dan ook een kruispuntje zijn,daar ga je Links in en volg je een tijdje de weg tot een aangegeven afslag aan uw rechterzijde,volg gewoon je gevoel,ik was ook direct er naar toe gereden,als een magische kracht die m'n oud busje stuurde.
    Dan........voelt ge't al....daar was ooit iets groots destijds.......en enkelen zijn daadwerkelijk blijven hangen in de Sixties,pluk een zonnige dag uit zodat de bewoners ook buiten zijn.
    Wij gaan dit jaar ook nog wel enige keren,het heeft,als je er voor open zet een innerlijk verbondenheid met je spirit,althans dat was wat ik voel als ik daar rondslenter.
    Ik ben overigens nog steeds op zoek naar foto's en verhalen van uit die roemrijke Hippietijd in Mesnil voor op onze Website,moest ge ooit iets vinden hoor ik het graag van je,want er is een soort geheimzinnigheid aangaande dat dorpje en ik weet bij Jesus niet waarom,ik heb zowat alle mogelijke paden bewandelt op zoek naar info,doch nopes,nichts,rien,nothing ? ? ?
    Greetz uit de Kempen
    :rolleyes:
     
  6. voet

    voet Member

    Messages:
    130
    Likes Received:
    0
    ah, zo hartelijk bedankt thovin. Ik was al meer dan een jaar op zoek naar de juiste weg.
    misshcien kom ik je de volgende zomer tegen?
    ( dat zou toeval zijn)
    in ieder geval, als ik informatie vind over mesnil eglisezal ik je't zeker geven voor je website.
    ls die klaar is (je website) geef ht adres dan is door, dan kan ik't is bekijken en wat rondzien of ik nog wat intressants tegen kom. (van andere kan je leren)
    omdat ik nog iets te jong ben om te rijden, zal ik mijn voeten me moetelaten lijden. maar dat zal nog wel gaan.
    ik zal er geraken!

    don't forget the sun*
     
  7. voet

    voet Member

    Messages:
    130
    Likes Received:
    0
    foutje, ik zalm'n voeten moeten laten * leiden en niet lijden.
    en heel groot verschil.
     
  8. Thovin

    Thovin Member

    Messages:
    26
    Likes Received:
    0
  9. voet

    voet Member

    Messages:
    130
    Likes Received:
    0
    oh that's your website? i sended an e-mail to you, for more information for the VW-vans.
     
  10. Thovin

    Thovin Member

    Messages:
    26
    Likes Received:
    0
    Hey Voet,
    Heb ik daar dan al op geantwoord ? :(
    Ik kan het soms niet bijhouden met reply's hoor ,sorry
    Keep in touch !
    :sunglasse
     
  11. voet

    voet Member

    Messages:
    130
    Likes Received:
    0
    haha thovin, neen, sorry. Ik bedoelde het niet zo. Ik wist niet dat het jouw website was, endat ik aan jou info heb gevragd over die vw busjes.

    tuurlijk heb je'r al op geantwoord, en daarvoor echt bedankt voor al je hulp en geduld.

    peace
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice