http://www.hippie-festival.nl/ Nooit geweest, geen idee wat het is, maar ik ga vrijdag wel ff kijken Vrijdag 5 september De markt is van 15.00 tot 21.00 uur. Om 19.00 begint het NK waterpijp roken. Vanaf 15.00 uur kan je, als je wilt blijven slapen, je tentje opzetten in het Hippiekamp! Speciale gast is Armand van de hit 'ben ik te min' en vindt op deze dag de verkiezing tot mooiste hippie plaats. Zaterdag 6 september De markt is vanaf 10.00 tot het niet meer gezellig is! Op zaterdag kan er ook gereden worden op een kameel. Zondag 7 september Markt van 10.00 tot 17.00 uur. Op alle dagen is er kermis en vee LIVE muziek! Ook zijn er activiteiten voor kinderen zoals paardrijden en sprinkussens. Aan de inwendige mens is ook gedacht, eten en drinken is volop verkrijgbaar
ahah..yes..Armand..is niet veel veranderd sinds de sixties?? ben ik te min...ik herrinner het me nog duidelijk... is ie een Eindhovenaar?? old tiger
bwaaaaahah...enne..rookt ie nog Nederwiet?? of is die niet te krijgen in Eindhoven?? goeie raad..uitwijken naar regio Geleen-Sittard-Maastricht-Kerkrade of ga op reis naar Kathmandu??of Goa?? old tiger
hey Asmo.. Nee..hebben ze niet...maar die gozers.. merken verdomme het verschil niet..uhuh.. Old tiger