hi fuzzy

Discussion in 'The Whiners' started by stebo32, Jun 5, 2006.

  1. stebo32

    stebo32 amanita monster

    haha that is a fuckin great idea... i cant wait til you tell us how your shroom trip goes... i really cant lol... its always fun when someone trips on shrooms for their first time :)
     
  2. fuzz_acid_flowers

    fuzz_acid_flowers Aqueou§ Transmi§§ion

    the fact that i have them feels weird.and different:Dcuz well i actually have them:pand i have the power to eat em whenever i want.friday maybe:p
    i hope it goes well!!!!mmm bubbles
     
  3. stebo32

    stebo32 amanita monster

    hahaha... yea i dont like having shrooms with me though lol. its always too tempting to eat them... theyre so delicious :) ... i hope u wont have difficulty eating em lol
     
  4. fuzz_acid_flowers

    fuzz_acid_flowers Aqueou§ Transmi§§ion

    they smell weird.i dont know wheather it's nasty or good weird:pthey smell better in the bag:Dim thinkin tea but i wanna munch on it so bad:)how was your first time?
     
  5. stebo32

    stebo32 amanita monster

    my first time was on a bread lol... my friend was puttin in it peanut butter to hide the taste, but i dont like PB, so i just used a bread... didnt hide the taste at all, and the bread was gross, so i just ate them ... didnt like them at first, but there came a time when i tried a different specie of mystical shrooms that tasted 1000000X worse then mushrooms, and from that day i love the taste of mush :)
     
  6. fuzz_acid_flowers

    fuzz_acid_flowers Aqueou§ Transmi§§ion

    i don't know.we'll see.i'll try at first and if i don't like it.ill put it in a blender with juice:Dbut i was talkign about the experience itself:)
     
  7. stebo32

    stebo32 amanita monster

    haha ohhhh

    well first time ever i dit like .4 lol ,

    my first real trip was the worst but best trip of my life lol. i took maybe 4g of hiiiiiigh quality shrooms, and bad tripped :)... i tried em at 14, all i did was smoke weed like 4-5 times before that in like a year long period of time. then bang 4g of crazy shrooms at 14 ( i wasnt even smart yet, like... i wasnt very open-minded, but little did i know this trip was gonna change me in the BEST way ever, but also make be a little weird :p).... lets just say it lasted WAY more then 4 hours, i didnt say anything the whole day ... (wasnt badtripping yet, just having a realllly unconfrotable trip and telling myself "shit never knew there existed such intense drug lol")...

    then when all my friends had to leave (5 hours had gone)... i went in my room all alone, and stood in my bed wandering in the absolute, it was the weirdest and most terrible feeling ever... i was feeling paranoid intense, the fear and the panic and the hallucinations were making me stuck in my bed, i never felt like i couldt escape from my bed, its like this : i was a kid who had a bunch of opinions on things, had gotten brainwashed about life, like *you gotta work and bla bla bla*... then suddenly i feel all those weird things that make me realise "holy shit, reality is fuckin weird man... wtf is going on "

    but after that bad trip phase, i had an awakening , and it was honestly, the best fuckin minutes of my life, its unexplainable... fuckin unexplainable, i woke up from the badtrip reborn, i was SURE i was in heaven or something, and my sisters were just reinterprations of my other reality's sisters, like ... their consciousness was brought along with me, finally, i was the universe, i was the reality, and i changed reality, but since im "everything" , everything followed me, such as my family... everything everything, the concept of this planet.. everything was brought along into a new realm with me, because i am everything. (ya i know. stoner talk lol)

    i think i ate them at like 3-4PM and tripped until 12PM... but from 10-12 (after bad trip... i had the best feelings i have ever felt in my entire life, i had psychic powers for a while i think, my sister didnt say anything, and i responded to her right away, before she said the sentence. (anyways couldve been an illusion).


    allll in allll... it was FUCKIN SCARY, but FUCKIN GREAT!... in no way do i regret it... cause it made me realize life is so completely absurd and i have to take it with the least seriousness possible...

    but youll have a great time . i mean youre 17, youre open-minded already, youve had experiences... youll take 2g, it'll be great, im not saying it wont be bad, it could happen... its just something that i wouldnt really recommened doing alot at a young age lol... cause i was the fuckin weirdest 14yr old kid after this trip lol!!!
     
  8. fuzz_acid_flowers

    fuzz_acid_flowers Aqueou§ Transmi§§ion

    :)
    i definetly want to be outside so i can go for a walk
    somewhere naturey and peaceful:p
    don't wanna be trapped inside all day and that's why i hope it doesn't rain
    but im curious as to how that would affect it:D
     
  9. rhasta.penguin

    rhasta.penguin No more hippy...ugh

    i needa hug :(

    or some shrooms...a hug on shrooms would be best...

    but i'll just take a hug =/
     
  10. KyndVeggie4Peace

    KyndVeggie4Peace -[ in.bloom ]-

    * hugs Pauly * :)

    I wanna do shrooms hardfreakincore.

    My friends growing some, but they won't be 'done' for a while. :(

    P.S. Hugs and bubbles rawk.
     
  11. rhasta.penguin

    rhasta.penguin No more hippy...ugh

    thanks joshadelic :D although a real one would be best...but thanks
     
  12. fuzz_acid_flowers

    fuzz_acid_flowers Aqueou§ Transmi§§ion

    pauly-hug:D
    josh-hug:D
     

Share This Page


  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice