Ik geloof niet dat ik 'iets' was vroeger.. ik hoorde niet bij de losers en niet bij die popie-jopies.. wij waren het groepje waar de afvallers van die popie's terecht kwamen en die zich verder niet echt bemoeide met de rest. Hm.. laatste twee jaar van school neigde ik naar 'alto' toe geloof ik.. maar niet zozeer in kleding als wel in gedrag ofzo.. althans.. ik werd zo genoemd dus weet ik veel. Tegenwoordig is het redelijk hippie.. op de kisten na. Ah well. Which reminds me.. moet es een keertje foto's gaan maken ofzo.. m'n gallery is'n beetje saai.
ik was wie ik nog steeds ben... maar ik werd wel nageroepen met: 'he pippie langkous, villa kakelbont is de andere kant op!" of: "he, daar loopt de vrouw van herman brood!" :s... maar nooit heb ik die dingen gedragen... vind ze eng :s
Ooit wel Air Max gehad, maar nooit Australian ofzo.. Ik was vroeger b-boy, veel te wijde broeken en truien enzo.. en adidasjes natuurlijk.
morgen, in alphen a/d rijn is een gaaf feest in een kraakpand, dat kraakpand hebben ze zo mooi gemaakt! met een skatehal, een expositieruimte, een atelier, een breakdance ruimte en een soort tai-chi ruimte. dan hebben ze dus ook nog een centrale hal waar de concerten enzo zijn. echt super! o als je meer wil weten moet je maar even een berichtje sturen. lovelightlisa, jij woont dichtbij! ook komen
Oooohh.. klinkt cool! Ik heb morgen feessie van m'n vriend (zie gallery).. gewoon met wat mensen lekker in een kroeg hangen, of buiten op het terras als't zo doorgaat met dit weer!
ja het feestje waar ik het over had begint al om 2 uur 's middags en het is tot 11 uur 's avonds, en daarna is er kroeg. dus als je in de middag zin heb zeker komen! ik heb ergens anders ook al dit bericht gepost en even hieronder geplakt: van punx.nl: Vomit-fest 9 vette bands crust/punk en h.c. in een vette tent voor een habbekrats,vega eten,cheap drinks,tafelvoetbal,basketbal ,vanaf 14.00 tot +/- 22.00 bands daarna kroeg,cpa is ongeveer 15 min lopen vanaf station alphen , er stopt ook een stadsbus op de eikenlaan for al u lazy bastards bands: Backstabs fulcrum Gewapend beton Jobcrusher Krush Netnixz Niolism T.B.C. tis 5 euro en komende zaterdag (28 mei dus), als je wilt weten waar het precies is hier t adres (en anders stuur je me maar een pm voor routebeschrijving ofzo) cpa kraakpand Eikenlaan 4 2404BR Alphen aan de Rijn
verdomme! ik zou echt wel willen komen hoor, maar in t weekend heb ik dus school ipv door de weeks... ...[ja dat heb ik slim geregeld] kweenie hoe laat ik zaterdag thuis ben. maarrrr dis een van de laatste schoolweekenden dus eerst volgende keer datter wat is ga ik wel mee.