Forum gevonden!!!

Discussion in 'Dutch' started by alexanderbean, May 9, 2013.

  1. alexanderbean

    alexanderbean Guest

    Messages:
    5
    Likes Received:
    0
    Jaaaw ik ben er ik ben er!!!

    Nog een beetje een hippie in de leer (?!), maar ik hoop toch zeker mensen te treffen die eenzelfde denkwijze hebben...

    Wat is voor jullie 'hippie-zijn'? Of 'hippy'-zijn, ik ben de draad een beetje kwijt over die spelling...
     
  2. Asmodean

    Asmodean Slo motion rider

    Messages:
    50,556
    Likes Received:
    10,126
    Het is ten alle tijde gespeld als hippie volgens mij. Ik ben niet meer zo bezig met het hippie-zijn. Behoorlijk triviaal vanuit mijn opinie. Eigenlijk vooral omdat al die gedefinieerde karakteristieken van al die verschillende hokjes (waarvan hippie gewoon 1 van de vele is) in essentie gewoon te vervangen is met het 'mens-zijn' :p
     
  3. alexanderbean

    alexanderbean Guest

    Messages:
    5
    Likes Received:
    0
    Maar waarom noemt men zichzelf dan uberhaupt 'hippie'?

    Ah, well, nevermind - ik ga ervanuit dat de general attitude towards life genoeg overeenkomen iig.

    En waarom ben jij dan eigenlijk wel hier (dit is echt een vraag geen provocatie)?
     
  4. Asmodean

    Asmodean Slo motion rider

    Messages:
    50,556
    Likes Received:
    10,126
    Nee snap ik. Maar goed, ik kwam hier 10 jaar geleden of zo al en toen wel met dezelfde insteek denk ik. Ik zie mijzelf niet als een hippie maar desondanks heb ik er nog wel genoeg mee gemeen om hier lekker te posten.
    De mensen die zichzelf wel hippie noemen doen dat denk ik meestal om zich net als jij met een bepaalde groep of type mensen te kunnen identificeren. Simpel samengevat.
     
  5. alexanderbean

    alexanderbean Guest

    Messages:
    5
    Likes Received:
    0
    Wordt 't allemaal net iets makkelijker van misschien.

    Vgl.
    "Hallo. Ik zoek mensen die net als ik graag wat ontspannen in het leven staan en de wereld positief tegemoet treden, die wel van wat gitaarspel in het park met eventueel een jointje erbij houden, enigszins politiek geengageerd zijn, respect hebben voor natuur, milieu en dier, en niets hebben tegen een beetje kleur in het leven"
    (zoiets, ik improviseer even iets to illustrate the point)

    Met
    "Yo, any hippies around here?"

    ;-)
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice