drowning my sorrows

Discussion in 'Random Thoughts' started by kitty fabulous, May 30, 2004.

  1. kitty fabulous

    kitty fabulous smoked tofu

    a week ago i was so crazy over this wonderful guy!

    now for reasons i'm not going to go into, i think he's a total scumbag!

    i don't usually drink, but tonight i want to be feeling no pain. well, except for the headache i'm gonna get from this mead. who wants to join me?:(

     
  2. jerry420

    jerry420 Doctor of everything Lifetime Supporter

    i second that motion "here here!"
     
  3. Sunnie

    Sunnie Jes-Jes

    Drinking will only make it worse, alcohol is a depressant.

    If I'm hearbroken, I'd rather toke and watch some Simpsons or King of the Hill.
     
  4. Cirrhosis

    Cirrhosis Banned

    You need an excuse to drink? What are you, Unamerican?

    And, hey, I've got fine liquor. The previous owners forgot a couple bottles of European shit. One is Italian, the other French, I believe. So c'mon over, and we'll get plastered.
     
  5. Pressed_Rat

    Pressed_Rat Do you even lift, bruh?

    We'll have to get drunk together one of these days, Lizzie. :)
     
  6. makno

    makno Senior Member

    you cant realy get drunk together with someone . you get drunk all by yourself , rite next to someone doing the same thing!
     
  7. Cirrhosis

    Cirrhosis Banned

    I invited her first, Mr. McOf-Legal-Age-Pants.
     
  8. kitty fabulous

    kitty fabulous smoked tofu

    how fast can you drive, man? you're in new mexico and he's on the other side of town.

    which also means, being in rochester, he has more reason to want to get drunk anyway.
     
  9. kitty fabulous

    kitty fabulous smoked tofu

    sure thing, matt! if i don't drink all your mead first!:p
     
  10. Cirrhosis

    Cirrhosis Banned

    New Mexio gives one plenty of reason to drink. Hell, it's givng me reason to want to blow my fucking brains out.
     
  11. kitty fabulous

    kitty fabulous smoked tofu

    no pot. no tv. what a sorry state i'm in.

    actually, fuck the tv. but i could use the pot!
     
  12. makno

    makno Senior Member

    all kinks of cool shit is just around the corner!
     
  13. joe

    joe Banned

    as a human being i'd tell you - shoot yourself

    as Joe i'd tell you - Get over it

    as a person i'd tell you - shoot yo self
     
  14. awwwwwwwwww lizzie, i think i missed what happened even tho i know who it's about. PM me if you ever wanna talk. i hope you're doing better. you're a wonderful person- dont let anyone get you down. its just not worth it!
     
  15. -GOD-

    -GOD- Banned

    Kitty, I know that you have refused to accept my holinessness but still, my love for you is so great that I could not helpeth but to help.

    When you cry it means that your heart is broken.

    You might wanna swallow a box of plasters to help it heal.
     
  16. mariecstasy

    mariecstasy Enchanted

    oh how i understand. you and i seeem in the same boat right now kitty!
    however, its not a hopeful that drives me mad. i dont have the energy for anyone else right now, not even me
    i;d like to drink me away
     

Share This Page


  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice