de tokkies

Discussion in 'Dutch' started by dutch_diciple, Jan 19, 2005.

  1. dutch_diciple

    dutch_diciple Member

    Messages:
    893
    Likes Received:
    0
    D'r is nu wat op tv over de tokkies. Nu is er reclame dus ik ben fftjes hier (wat een forumjunk he) maar dit is de eerste keer dat ik een programma over hen zie en tjongejongejonge familie flodder kijken is al vaag maar de werkelijkheid is 100X vager!
     
  2. Timmaniac

    Timmaniac Member

    Messages:
    90
    Likes Received:
    0
    uit de hand gelopen commerciele bullshit die het goedmaakt om je asociaal te gedragen om de massa te entertainen

    dat zijn de tokkies



    zo dat is er uit
     
  3. dutch_diciple

    dutch_diciple Member

    Messages:
    893
    Likes Received:
    0
    yeah...ontspoord man.
     
  4. kiss_the_sky

    kiss_the_sky Member

    Messages:
    845
    Likes Received:
    0
    Ik vind het echt belachelijk, een beetje asociaal gedrag belonen. Bah. Nu moet ik wel toegeven dat ik het nog nooit heb gezien, ik hou niet zo van tv kijken.
     
  5. dutch_diciple

    dutch_diciple Member

    Messages:
    893
    Likes Received:
    0
    het is echt niet te geloven, weet je wat die lui hun buurman hebben aangedaan?(voordat ze uit huis werden gekicked)

    ze hebben m tot bloedens toein elkaar geslagen, en toen 'ie daardoor in het ziekenhuis lag, hebben ze z'n huis in de fik gestoken!!!

    en nu zijn ze populair! T zijn gewoon asociale criminelen, en als leidjes als 'hoeveel moeten er nog komen' populair zijn, én de tokkies zijn populair, bij dezelfde mensen, dan is dat niets dan verrote, zielige, nietswaardige, vuile, stinkende gore rothypocrisie! bah, ik ben schijtziek van hypocrisie in het algemeen!
     
  6. voet

    voet Member

    Messages:
    130
    Likes Received:
    0
    tv begrensd de waarlijke fantasie, vind ik.
     
  7. hippieseba

    hippieseba Member

    Messages:
    378
    Likes Received:
    0
    Ja dat is zo, maakt je ook onrustig schijnt het
     
  8. Spiral Sea

    Spiral Sea Member

    Messages:
    968
    Likes Received:
    3
    SBS heeft een nieuwe serie over probleem wijken, een soort tokkies in het kwadraat...even een graantje meepikken van de aso-hype :confused:

    het is eigenlijk best triest maar van de andere kant kun je het de zenders niet kwalijk nemen dat ze programma's maken die het nederlandse volk blijkbaar wil zien :(
     
  9. dutch_diciple

    dutch_diciple Member

    Messages:
    893
    Likes Received:
    0
    yeah.....dit land begint te verrotten. Top to bottom.
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice