damn

Discussion in 'Stoners Lounge' started by check., Feb 15, 2009.

  1. check.

    check. Senior Member

    this girl just got really mad at me cause i asked her for weed... she smoked me up for my first time, i've bought from her once and my friend bought from her twice. he's asked her for weed a few times and shes said she only buys when shes out, but she never said anything about a one time thing, or that she wouldnt buy for us again.

    so today i asked her if she could get me anything, and she flipped out and started saying how shes "not a fucking dealer" and to not give out her name, which i didnt do. but anyway, so yeah im not gonna ask her for weed again... but really... did i do anything wrong?

    its just sorta awkward cause shes in one of my classes and shes sorta friends with my other friend. but yeah i dont know if shes mad at me now or what. we werent ever friends at all but we were always on good terms.
     
  2. Well if you care so much why don't you go ask a bunch of stoners on the internet.

    .....Oh wait.
     
  3. check.

    check. Senior Member

    this is only like the fifth time ive ever asked anyone for weed so idk.
     
  4. sebbie

    sebbie Member

    Chances are she doesnt want the risk of buying it for you. In the eyes of the law that makes her a drug dealer. You could try and apolgise and get the number of the dealer who she buys her stuff off and get it yourself ?

    *ps Drugs are illegal, and im not suggesting that you should meet a dealer or buy any.
     
  5. check.

    check. Senior Member

    whatever i have a guy it was just annoying that she flipped out so much.
     
  6. skierdood

    skierdood Space For Rent

    if its naggin at you just pull her aside and say you made a mistake and are sorry. If she cant respect that, fuck her.
     
  7. chemigals

    chemigals They call me Chemi

    I dont think you have over reacted
    Basically if she does not want ppl to ask her 4 weed she should not of sold it the 1st time.Shes gotta expect it to happen.
    What a plank!
     
  8. check.

    check. Senior Member

    ok good.

    i said i was sorry, but she just like flipped shit and idk if she overreacted or if she had a right to get that angry.
     
  9. PhishheadDeadhead

    PhishheadDeadhead Senior Member

    i like it when people ask me for weed.
    plus it enables me to get alot more when i buy weed for myself and then i get just dish some out to my friends.
     
  10. HushBull

    HushBull Insuperior

    Uhh, she is a bitch.
    Simply, she could of said... "nah man"
     
  11. marksup123

    marksup123 I'm a girl!

    well sometimes "nah man" doesn't exactly get the message across... clearly this girl doesn't want anyone thinking she's a dealer and by ripping the OP a new asshole no one will ask her again, i assume.
     
  12. makesmomcry420

    makesmomcry420 shlimazl

    idk, a simple "i dont do that anymore" would have sufficed.
     

Share This Page


  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice