can someone (or someones) try to beat this game?

Discussion in 'Random Thoughts' started by We_All_Shine_On, May 14, 2004.

  1. We_All_Shine_On

    We_All_Shine_On Senior Member

    lol there is no games forum, so I am asking you all, can peopel try this game for me, cuzi think it;s impossible to get anywhere.... lol the point of the game is to score a date..
    its on newgrounds, lemme give you a link:
    http://newgrounds.com/portal/view/144166
    just click play this game....
    tell me if you get anywhere. I've gotten to friends with natsumi or some damned thing.
    I know its for guys, but my guy friend got me hooked on it and it hurts when I cant even score with my own kind.
     
  2. We_All_Shine_On

    We_All_Shine_On Senior Member

    nvm I just beat it
     
  3. Fractual_

    Fractual_ cosmos factory

    just goes to show how messed up girls are! :p

    just kidding.. ive played it before, i dont thinki ever beat it. i did kiss her and get in her house a buncha times though.
     
  4. Mintaoism

    Mintaoism Member

    all you need is patience. i got two cheast for it so far and am still trying to get more...

    naruhaseyes- if you date naru untill you have over 1000 points with her then just talk to her and she will give you this cheat

    theincredibleyou- you get this if you complete the puzzle at tokyo university.i gives you 100 stats for everything which makes the game alot easier.

    apparantly their are secrets which i still have to find...i am such a geek :eek:
     
  5. Mintaoism

    Mintaoism Member

    ok now i am really sad i just got into mitsune's pants and found her cheat was tons of monet - moneygrowsontrees ...great lass
     
  6. We_All_Shine_On

    We_All_Shine_On Senior Member

    well, ok well I took each one of the girls on dates to each one of the locations, and scored a kiss with each (feels weird for me to say I scored with a chick) is that the whole point? like to get a kiss? how do you know when you beat the game?
     
  7. We_All_Shine_On

    We_All_Shine_On Senior Member

    here are some cheats:

    naruhaseyes - Be Naru + boosted stats.
    eva4hidden - An EVA4 secret.
    theincredibleyou - Items, stats to the max.
    allyourmoves - Have all moves.
    rainbowsrgood - Dress up Shinobu.
    randomamv - See AMV credits.
     
  8. Mintaoism

    Mintaoism Member

    umm well you get to the next level after lots of dates (next level being "allocated sex sumthing") and then after you take her too all of the date places you have to talk to her and she will ask you for sumthing. you do what ever it was and then talk to her, date her once more then talk to 'em again. then she will give you code and you win!
     
  9. We_All_Shine_On

    We_All_Shine_On Senior Member

    shit heres the other half I deleted them or something anyways here:
    sofarsogood - See insane conversations.
    moneygrowsontrees - Gives lots of money.
    motokoismotoko - Dress up Motoko.
    hellissprings - Hell is the springs.
    smashwatermelons - Dress up Mutsumi.
    crazygirlmot - Every picture of Motoko is of her in the springs.
     
  10. Stankloaf

    Stankloaf Banned

    I've seen about 5 or 6 versions of this game. I prefer the one on http://www.ebaumsworld.com. If you put test bug as your name you get a lot of money.
     
  11. We_All_Shine_On

    We_All_Shine_On Senior Member

    What does RPG mean? and :O date sims on gameboy? how clever!
     
  12. Juggalo4ever

    Juggalo4ever KingoftheChubbyGirls

    Role playing game
     
  13. We_All_Shine_On

    We_All_Shine_On Senior Member

    *feels dumb*
     
  14. Juggalo4ever

    Juggalo4ever KingoftheChubbyGirls

    *feels someones butt*


    Hey whos hand is that?

    ...Sorry.
     
  15. DarkLunacy

    DarkLunacy Senior Member

    Dont feel bad... I know people who dont know what PC stands for... Yeah. Dating sims are addicting as shit. I did Ganguro Girl, The original SimDate and the Love Hina one. The Love Hina one sucked cause the fights were all the same and time was a bitch. I remember I just trained for 50 days then threw my shoe to kill everyone instantly lol.
     
  16. We_All_Shine_On

    We_All_Shine_On Senior Member

    lmfao! lol juggalo!

    lol you trained for 50 friggin days, and the shoe throw killed? lol seems liek ALOT of tiem to waste... i hate how the Hp or w/e went down when you talked to girls.
     
  17. We_All_Shine_On

    We_All_Shine_On Senior Member

    Can anyone tell me the song that plays on this? In the beginning? I'll find the exact scene later on, but it like plays for the whole beginning...
     
  18. jerry420

    jerry420 Doctor of everything Lifetime Supporter

Share This Page


  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice