Bonjour

Discussion in 'French' started by Nicci, Jun 3, 2004.

  1. Nicci

    Nicci Member

    Messages:
    21
    Likes Received:
    0
    Bonjour,

    hi i did GCSE frech at school but would really like to pick it up again and become 'fluent' can anyone help..
     
  2. HappyHaHaGirl

    HappyHaHaGirl *HipForums Princess*

    Messages:
    5,776
    Likes Received:
    16
    Are you from Nashville?
     
  3. TheMoroccan

    TheMoroccan Super Un known

    Messages:
    503
    Likes Received:
    8
    I know some french, its my first strange language.. english is my 2nd.

    We can try whenever ya want, help me with eng, et j'essayerais de t'aider en Français!

    Peace..

    PS: HippyHaahahGirl, you are everywhere.. :)
     
  4. Penny

    Penny Supermoderaginaire

    Messages:
    13,329
    Likes Received:
    33
    Hey, the best way to become fluent in any language is to practice, practice, practice A LOT! :) So, come on, let's practice over the French forum! hehe :p it doesn't matter if you make mistakes at first, that's also a way to learn!
     
  5. Nicci

    Nicci Member

    Messages:
    21
    Likes Received:
    0
    bonjour,
    je serais heureux de vous aider avec l'anglais! où habitez-vous? et quelle age et tu? merci Nicci
     
  6. Nicci

    Nicci Member

    Messages:
    21
    Likes Received:
    0
    merci pour le (advice). j'essayerai d'améliorer mon français de la manière que vous avez suggérée.
     
  7. Penny

    Penny Supermoderaginaire

    Messages:
    13,329
    Likes Received:
    33
    Très bien :)
     
  8. Moonjava

    Moonjava Senior Member

    Messages:
    1,580
    Likes Received:
    1
    Bonjour! J'em appelle Rachel et J'ai prend francaise dans l'ecole aussi. Je regrette ne prendre pas francaise maintenant, mais..... UMM I don't know how to say the rest. Sorry if this is spelled wrong. I think it would be wonderful to learn French from eachother! I love the language, and I don't wanna lose it...in fact, I think I could learn a lot from you guys. So someone tell me, how do you say "I want to learn!" au francaise?

    Peace,
    Moonjava
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice