a little bored

Discussion in 'Random Thoughts' started by kjhippielove88, Jan 4, 2005.

  1. kjhippielove88

    kjhippielove88 color + rhyme

    Messages:
    8,736
    Likes Received:
    1
    yup thats the sad truth. im bored. who wants to come over and entertain me?
     
  2. kjhippielove88

    kjhippielove88 color + rhyme

    Messages:
    8,736
    Likes Received:
    1
    ah come on! we can play twister...
     
  3. Ash_Freakstreet

    Ash_Freakstreet Hmm.... GROOVY!

    Messages:
    6,865
    Likes Received:
    7
    nahh... we already did that in you last "i'm bored" thread

    How about learning to moonwalk?
     
  4. kjhippielove88

    kjhippielove88 color + rhyme

    Messages:
    8,736
    Likes Received:
    1
    MARRY ME!

    im a big michael jackson fan
     
  5. Ash_Freakstreet

    Ash_Freakstreet Hmm.... GROOVY!

    Messages:
    6,865
    Likes Received:
    7
    yep, and We could go to the neverland ranch for our honeymoon ;D
     
  6. Duck

    Duck quack. Lifetime Supporter

    Messages:
    22,636
    Likes Received:
    34
    fuck the moonwalk, I have a cool horizontal dance I am going to teach her (yeah I know it's kinda bad, but it's staying)
     
  7. kjhippielove88

    kjhippielove88 color + rhyme

    Messages:
    8,736
    Likes Received:
    1
    ah bite me:D
     
  8. kjhippielove88

    kjhippielove88 color + rhyme

    Messages:
    8,736
    Likes Received:
    1
    michael sold it a couple months ago:(
     
  9. Duck

    Duck quack. Lifetime Supporter

    Messages:
    22,636
    Likes Received:
    34
    He sold the Neverland Ranch? Oh no, where is he going to moleste little boys now?
     
  10. kjhippielove88

    kjhippielove88 color + rhyme

    Messages:
    8,736
    Likes Received:
    1
    i heard hes seriously opening a ronald mcdonald house
     
  11. Ash_Freakstreet

    Ash_Freakstreet Hmm.... GROOVY!

    Messages:
    6,865
    Likes Received:
    7
    I was the one who bought it.
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice