$300 on glass

Discussion in 'Show Your Piece' started by Pollak_Lost_In_Smoke, Jun 12, 2006.

  1. I just went downtown today cuz I didn't have to work and I ended up spending 300 bucks on glass. I ended up getting a Blue Dot and some awesome bubbler that I just fell in love with. I originally went in hopes of just buying a bubbler or a bong and I wasn't gonna spend more than 150-175. But when I saw them two together I didn't know which one a liked more so I got both. They were selling the Blue Dot Bong for 195 and the bubbler for 199 but I paid 325 for both of them and the case. I'll put pictures up as soon as possible.
     
  2. wonderboy

    wonderboy the secret of your power!

    oh man im getting inspired to go out and get a new piece now lol

    but i cant! i bought a new grinder today tho
     
  3. 40oz and chronic

    40oz and chronic 'Nuff Said

    oh yea well i bought a new...lighter today :(
     
  4. damn... you must've either bought a 2'+ BD if you paid almost 2bills for that... i paid 90 for mine and its 12"... or your headshop is over priced
     
  5. steve704

    steve704 Member

    holy shit thats expensive... lets see the pics... :sunglasse
     
  6. Gandalf 1337

    Gandalf 1337 Member

    Not a waste of money if you like em & use em :)

    Pics!
     
  7. hamsammich

    hamsammich Member

    I wanna see milkshots of the bluedot.
     
  8. milkshot?
     
  9. Radiohead

    Radiohead Member

    my bubbler was like 45. In the store it was 60 but the friend i had buying for me new one of the people working their and got it discounted.
     
  10. EnterTheFarside

    EnterTheFarside the cats pajamas

    daaammnn

    i really need some water-friendly glass
     
  11. It when you rip a bong (Usually Clear) the smoke gets so thick its looks like milk.
     
  12. sniffmagikmarkrs

    sniffmagikmarkrs Senior Member

    haha wow, i didn't know that was a term. i guess you learn something new every day
     
  13. right
     
  14. ^^LOL i dont know why but responses like that just make me laugh

    Wait, I might know why its so funny.......it's cuz im high[​IMG]
     

Share This Page


  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice