Jump to content


Photo
- - - - -

Lucy Lucy Lucy


  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1 LucyGoosah

LucyGoosah

    Guest

  • Guests
  • 13 posts

Posted May 02 2012 - 03:01 PM

I just imbibed a 300mcg blotter, in for a long night :2thumbsup:

#2 jaredfelix

jaredfelix

    Namaste ॐ

  • Members
  • 5,272 posts

Posted May 02 2012 - 03:03 PM

Hell yeah man! Have a sweet trip :) you gonna hang some here? ;p

#3 LucyGoosah

LucyGoosah

    Guest

  • Guests
  • 13 posts

Posted May 02 2012 - 03:05 PM

Hell yeah man! Have a sweet trip :) you gonna hang some here? ;p


yeeeea

#4 PurpByThePound

PurpByThePound

    hate it or love it

  • Members
  • 6,392 posts

Posted May 02 2012 - 03:15 PM

i was JUST thinking how much i enjoy the word imbibe. very nice. enjoy star traveler

[SIGPIC][/SIGPIC]
You have no clue like toy stores without board games
That when I paint pictures, I'm dipping brushes in war paint


#5 jaredfelix

jaredfelix

    Namaste ॐ

  • Members
  • 5,272 posts

Posted May 02 2012 - 03:19 PM

It's pretty interesting tripping here sometimes... Check out that pinnocio movie

#6 LucyGoosah

LucyGoosah

    Guest

  • Guests
  • 13 posts

Posted May 02 2012 - 03:40 PM



off in wonderland

#7 LucyGoosah

LucyGoosah

    Guest

  • Guests
  • 13 posts

Posted May 02 2012 - 05:04 PM

very interesting peak, had to take a call from my boss... it went well LUL

#8 jaredfelix

jaredfelix

    Namaste ॐ

  • Members
  • 5,272 posts

Posted May 02 2012 - 05:06 PM

Lol good music brother

#9 smokeyroom

smokeyroom

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 71 posts

Posted May 02 2012 - 06:22 PM

damn,i never answer the phone when i drop.i don't care who it is.glad it went well thou.

#10 LucyGoosah

LucyGoosah

    Guest

  • Guests
  • 13 posts

Posted May 02 2012 - 06:51 PM

dropped another blot, going to be a crazy night... glad its clear out gonna take my tele out and view the stars

#11 NoxiousGas

NoxiousGas

    Old Fart

  • Members
  • 4,167 posts
  • LocationIn the bowels of all mankind

Posted May 02 2012 - 07:48 PM

Hmmm, I'm thinking that if you actually dropped 300ugs of LSD, the last fucking thing you would want/be able to do two hours later would be on some forum.
You certainly wouldn't be wanting/needing to drop another hit 4 hours later (which is a waste of LSD).

So either you don't have hits that are 300ugs, more likely about ~70ugs, or your completely full of crap and are telling fairy tales.
Given this and your "trip report" in another thread in which you say you consumed 300ugs and two grams of shrooms, I'm leaning more towards fairy tale.


:devil:


#12 LucyGoosah

LucyGoosah

    Guest

  • Guests
  • 13 posts

Posted May 02 2012 - 08:04 PM

Hmmm, I'm thinking that if you actually dropped 300ugs of LSD, the last fucking thing you would want/be able to do two hours later would be on some forum.
You certainly wouldn't be wanting/needing to drop another hit 4 hours later (which is a waste of LSD).

So either you don't have hits that are 300ugs, more likely about ~70ugs, or your completely full of crap and are telling fairy tales.
Given this and your "trip report" in another thread in which you say you consumed 300ugs and two grams of shrooms, I'm leaning more towards fairy tale.


meh. is your job to troll the cid fourms?



letmeenjoymytripplz

#13 LucyGoosah

LucyGoosah

    Guest

  • Guests
  • 13 posts

Posted May 02 2012 - 09:08 PM

Negative Nancy

#14 hawaiiankine

hawaiiankine

    Senior Member

  • Senior Member
  • 2,588 posts

Posted May 02 2012 - 09:13 PM

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=X3_WBv4juI4"][/ame]

#15 hawaiiankine

hawaiiankine

    Senior Member

  • Senior Member
  • 2,588 posts

Posted May 02 2012 - 09:15 PM

I can barely hang on this forum on 2 mild hits.

#16 LucyGoosah

LucyGoosah

    Guest

  • Guests
  • 13 posts

Posted May 02 2012 - 09:42 PM

still hanging in there

#17 LucyGoosah

LucyGoosah

    Guest

  • Guests
  • 13 posts

Posted May 02 2012 - 10:40 PM

and tolerance is a bitch, time for a good while break

#18 Otacon132

Otacon132

    Member

  • Members
  • 40 posts

Posted May 03 2012 - 06:31 AM

How often do you trip? Last time
I did it was 2 months ago and I'm planning another trip this month

#19 LucyGoosah

LucyGoosah

    Guest

  • Guests
  • 13 posts

Posted May 03 2012 - 01:10 PM

I've tripped every weekend for a month. I don't like sitting on a strip.

#20 Just a daily toke

Just a daily toke

    Senior Member

  • Senior Member
  • 1,702 posts

Posted May 03 2012 - 02:11 PM

I've tripped every weekend for a month. I don't like sitting on a strip.



try to only dose once per month, not worth eating every weekend imo

anyways good vibes being went your way brothaaaa :2thumbsup:
[SIGPIC][/SIGPIC]Posted ImagePosted Image

#21 hawaiiankine

hawaiiankine

    Senior Member

  • Senior Member
  • 2,588 posts

Posted May 03 2012 - 05:21 PM

I've tripped every weekend for a month. I don't like sitting on a strip.


For me that's the wrong reason. Taking it because you have it. Like spending my savings because I have it. I would rather keep saving my money for a choice purchase than spending each weekly paycheck on crap because I don't want to sit on the money. Every week becomes too routine for me. Been there done that. I prefer to wait one or two months for a near perfect time where setting and mindset are right for the experience. Tripping every week can become mundane and counter productive.

#22 FritzDaKatx2

FritzDaKatx2

    Vinegar Taster

  • Members
  • 2,546 posts

Posted May 03 2012 - 07:09 PM

Add a 0 and call me in a couple days. ;)
Founding Father of the Church Of Collective Knowledge,,,
I shall give you fields of plenty and water in the Desert, and if I end up in a Jungle, Ill only make it "Junglier" with my methods. Can you swallow that? ;)
C.O.C.K. is totally adjustable to meet the needs of your lifestyle. It can be a major part of your day, or you can ignore it like all other faiths, but it is always there for you.
[SIGPIC][/SIGPIC]
Plant a seed.~ Life is so much easier when you don't have your head up your ass.
:2thumbsup:

#23 LucyGoosah

LucyGoosah

    Guest

  • Guests
  • 13 posts

Posted May 08 2012 - 10:09 AM

For me that's the wrong reason. Taking it because you have it. Like spending my savings because I have it. I would rather keep saving my money for a choice purchase than spending each weekly paycheck on crap because I don't want to sit on the money. Every week becomes too routine for me. Been there done that. I prefer to wait one or two months for a near perfect time where setting and mindset are right for the experience. Tripping every week can become mundane and counter productive.


Very true, this year has been a crazy one. Almost zero free personal time. I work close to 70 hours a week. I'm going to wait a good 6 months until I trip again.

My hppd has kicked in high gear, almost punishment for my abuse.

Next time I'll show more respect for such a sacred substance.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users