Jump to content


Photo
- - - - -

Do post : long nipple pics


  • This topic is locked This topic is locked
22 replies to this topic

#1 warmhandedcanadian

warmhandedcanadian

    shit storm chaser

  • Members
  • 20,424 posts

Posted March 05 2006 - 05:17 PM

Posted Image

How long is long? What is acceptable? Can we blame her for this?

If you had an ass like that I'd be in Ireland by this evening with a diamond ring.

:2thumbsup:

#2 Greenluv90

Greenluv90

    Member

  • Members
  • 41 posts

Posted March 05 2006 - 05:47 PM

umm....thats a little unusual.....for me i havent seen no one around here with those.....hmmm.....thats freaky......sic man...

#3 Groovy Toker

Groovy Toker

    Senior Member

  • Senior Member
  • 1,133 posts

Posted March 06 2006 - 05:19 PM

resident evil: apocolypse.. When milla jonovich (the blond) is in the water tube.. her nipples are like bigger than that.. scary shit
Posted Image
^^ I got a identical bong!

#4 warmhandedcanadian

warmhandedcanadian

    shit storm chaser

  • Members
  • 20,424 posts

Posted March 08 2006 - 02:38 PM

Posted Image

huh?

If you had an ass like that I'd be in Ireland by this evening with a diamond ring.

:2thumbsup:

#5 andcrs2

andcrs2

    Senior Member

  • Senior Member
  • 6,241 posts

Posted March 08 2006 - 02:54 PM

umm....thats a little unusual.....for me i havent seen no one around here with those.....hmmm.....thats freaky......sic man...

Long but not freaky/sic/that unusual...

--A Nipple C
onnoisseur

Later... when I get roundtoit


#6 warmhandedcanadian

warmhandedcanadian

    shit storm chaser

  • Members
  • 20,424 posts

Posted March 08 2006 - 03:57 PM

Long but not freaky/sic/that unusual...

--A Nipple C
onnoisseur


that long though? I'm sure the last one cannot be real. It looks like an eraser.

If you had an ass like that I'd be in Ireland by this evening with a diamond ring.

:2thumbsup:

#7 teh-horace

teh-horace

    for your pleasure

  • Members
  • 8,114 posts

Posted March 08 2006 - 04:15 PM

out of stricly scientific research (aha)
i found this:
http://www.beautysur...on_pictures.php

Posted Image
_________________________________________
monkey in a hat and suit.


#8 Barefootsun

Barefootsun

    Member

  • Members
  • PipPip
  • 60 posts

Posted March 08 2006 - 08:36 PM

wow, holy shit thats a big nip

#9 YellowBellyHippy

YellowBellyHippy

    Hip Forums Supporter

  •  Supporters
  • 2,476 posts

Posted March 08 2006 - 09:13 PM

I think its kinda hot ;)
Posted Image
~TaraBeth~

#10 indescribability

indescribability

    Not To Be Continued

  • Members
  • 10,064 posts

Posted March 08 2006 - 09:18 PM

i have seen some fairly long nipples in my time. i think the longest nipples i have ever seen belonged to an asian woman.
Posted Image

We miss you my guy.


#11 seancourt

seancourt

    Free Your Mind

  • Members
  • 1,729 posts

Posted March 08 2006 - 10:07 PM

lol, sweet
Posted Image

#12 andcrs2

andcrs2

    Senior Member

  • Senior Member
  • 6,241 posts

Posted March 08 2006 - 11:19 PM

that long though? I'm sure the last one cannot be real. It looks like an eraser.

#1 appears to be wonderful even clothed.

Is #5 Real?
Haven't seen one to that extreme.

And your's? *puzzled*


Later... when I get roundtoit


#13 Kris?

Kris?

    Senior Member

  • Senior Member
  • 1,544 posts

Posted March 09 2006 - 06:32 PM

Look around on www.bmezine.com :-D
Its a little crazy, nothing like they said it should be... Maybe it’s just me... that I’m slipping from eternity… Into an ever-dreaming land where love is in my hand...SLEEP!

Tech Support does not equal Hell....Because Hell equals Tech Support

#14 warmhandedcanadian

warmhandedcanadian

    shit storm chaser

  • Members
  • 20,424 posts

Posted March 11 2006 - 11:04 AM

Yes indeed nipples do also change.... pretty pink nipples can become saucer sized brownish leathery patches.

Mine? perfect specimins.

If you had an ass like that I'd be in Ireland by this evening with a diamond ring.

:2thumbsup:

#15 andcrs2

andcrs2

    Senior Member

  • Senior Member
  • 6,241 posts

Posted March 11 2006 - 12:27 PM

Really?
Have details/pics?


Later... when I get roundtoit


#16 warmhandedcanadian

warmhandedcanadian

    shit storm chaser

  • Members
  • 20,424 posts

Posted March 12 2006 - 03:21 PM

damn I have a wonderful pic of my nipples but I am having some difficulty posting it.



here are the most perfect nipples ever ....

Posted Image

If you had an ass like that I'd be in Ireland by this evening with a diamond ring.

:2thumbsup:

#17 andcrs2

andcrs2

    Senior Member

  • Senior Member
  • 6,241 posts

Posted March 12 2006 - 05:00 PM

Hmmmm nothing shows...

Later... when I get roundtoit


#18 warmhandedcanadian

warmhandedcanadian

    shit storm chaser

  • Members
  • 20,424 posts

Posted March 12 2006 - 08:10 PM

you cant see the pic of the most wonderful nipples ever?

here is a close um .... 13th.

Posted Image

If you had an ass like that I'd be in Ireland by this evening with a diamond ring.

:2thumbsup:

#19 andcrs2

andcrs2

    Senior Member

  • Senior Member
  • 6,241 posts

Posted March 12 2006 - 09:28 PM

Must've been too long w/o food... or is too much work?
Anywho I'm lost...


Later... when I get roundtoit


#20 warmhandedcanadian

warmhandedcanadian

    shit storm chaser

  • Members
  • 20,424 posts

Posted March 12 2006 - 09:38 PM

sorry if I could close this thread I would...... lets allow it to die.

If you had an ass like that I'd be in Ireland by this evening with a diamond ring.

:2thumbsup:

#21 lucyinthesky

lucyinthesky

    Tie Dyed Soul

  • Members
  • 2,742 posts

Posted March 29 2006 - 05:22 PM

I think its kinda hot ;)


agreed. hehe :)

For Now We Are Young, Let us Lay in the Sun

Posted Image

And Count Every Beautiful Thing We Can See...

#22 Villaaggee

Villaaggee

    Member

  • Members
  • 33 posts

Posted March 29 2006 - 05:56 PM

most have been really cold or somethin....
Theeee Villlaaaaggggeee

#23 schwahead

schwahead

    Senior Member

  • Senior Member
  • 1,551 posts

Posted April 04 2006 - 07:09 AM

agreed. hehe :)


that makes three of us




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users